FOTO Fiica lui Mircea Baniciu şi-a lansat propria afacere cu haine

Ana Baniciu, cunoscută publicului tânăr din trupa LaLa Band, a pus pe picioare o afacere care speră să prindă mai ales la fetele de vârsta ei. Iar satisfacţia e cu atât mai mare, cu cât businessul e construit din banii din muzică.

Pe modelul lansat de Sore Mihalache, care şi cântă, şi are şi propriul brand vestimentar, Ana Baniciu şi-a lansat un business cu propriile creaţii fashion.

„Ideea o aveam de mult, pentru că hainele sunt pasiunea mea şi probabil a oricărei femei!“, a spus Ana Baniciu, potrivit wowbiz.ro.

„Am ales să nu plec la drum singură, pentru că e nevoie de o echipă de oameni care să facă treabă bună şi să iasă în final nişte produse de calitate, la un preţ accesibil. Aşadar, am construit business-ul ăsta alături de o prietenă şi iată că a fost o idee excelentă pentru că eu cu Olivia ne completăm perfect şi facem o treabă bună! Trebuie să recunosc că de partea de acte, ştampile şi tot felul de hârtii se ocupă ea, pentru că are mai multă răbdare. Eu sunt partea mai boemă şi mai artistă din ecuaţie“, a explicat ea. 

„Afacerea a fost făcuta din banii puşi deoparte de-a lungul vremii, bani ce trebuiau reinvestiţi, din punctul meu de vedere. De curând am început colaborarea cu un magazin dintr-un mall din ţară, iar în viitorul apropiat o să ne extindem şi în alte oraşe“, a spus ea entuziasmată. 

„Familia mea mă susţine, tatăl şi mama mea m-au sprijinit şi ajutat din primul minut. Tata este foarte mândru că aplic ceea ce am învăţat la facultate (n.r., ASE – administrarea afacerilor în limba germană) în viata de zi cu zi! Nu mă consider designer, pentru că nu am diplome în domeniul ăsta! Este o pasiune care ulterior s-a transformat în business“, a recunoscut Ana Baniciu.

Foto: pagina personală



INAPOI LA PRIMA PAGINA