Trucuri de fitness și dietă de la Îngerii Victoria’s Secret

Din păcate, să faci ca ele nu înseamnă neapărat să și arăți ca ele. Însă nu strică să împrumuți tipsuri de stil de viață sănătos de la unele dintre cele mai frumoase făpturi de pe pământ.

Jasmine Tookes, 26 de ani, SUA

Mai multe forme de sport, mai mult succes

Știi foarte bine că, atunci când faci același exercițiu în fiecare zi, te vei plictisi, eventual. Alternativa la a te lăsa de sport este să să încerci, mai bine, să combini formele de mișcare, așa cum face și frumosul „înger“ Victoria’s Secret. De recomandat este să alternezi exercițiile cu greutăți, care ajută la tonifierea mușchilor și la creșterea masei musculare, cu cele care implică sărituri și genuflexiuni. „Îmi plac foarte mult clasele de Barré (trend de fitness ce combină pilatesul cu baletul), sunt foarte bune pentru posterior și abdomen“, spune Jasmine.

Nicio zi fără micul dejun

Faza aia cu „sunt la dietă, deci sar peste micul dejun“ nu se verifică în cazul acestor zeițe cu trup perfect. De fapt, o masă copioasă imediat după ce te trezești este cheia succesului. Și un lucru sănătos. Jasmine își începe ziua cu un shake proteic cu banane, pudră de ciocolată, unt de arahide, căpșuni și lapte de migdale. „După aceea, iau micul dejun, care înseamnă, de obicei, două ouă fierte tare cu spanac.”

Nu folosi scuza vacanțelor pentru a renunța la mișcare

Știi cum e: în vacanță, ai dezlegare la trândăveală. Din păcate, pe termen lung, asta îți poate sabota toată munca prin care ai încercat să intri în formă. Dacă ești cazat la un hotel cu acces la piscină sau sala de fitness, n-ai nicio scuză! Altfel, poți evita excesele prin atenție la mâncare și mers mult pe jos, iar când e vorba de a vizita un oraș nou, asta e cea mai mare plăcere. „Poți face și exerciții în camera ta de hotel. Eu iau cu mine greutățile pentru glezne, astfel încât să fac câteva mișcări pentru tonifierea posteriorului.“

Sara Sampaio, 25, Portugalia

Renunță la fast-food, chiar și la 20 de ani!

Bruneta recunoaște că dezvoltase o dependență nesănătoasă pentru alimente nesănătoase precum pizza, pâine, prăjituri și paste, așa că a fost nevoită să apeleze la ajutorul unui nutriționist. Acesta a ajutat-o să-și crească masa musculară într-un mod sănătos, și anume printr-o dietă bogată în proteine, pe care modelul o ține cu zece zile înainte de tradiționalul show Victoria’s Secret. Cerința principală este ca Sara să elimine zaharurile, carbohidrații și lactatele din meniul ei. „A mers, pentru că, după zece zile, simțeam că am un corp mai puternic.“

Respect pentru pielea ta

Asta înseamnă s-o lași să respire cât mai mult cu putință. Produsele de make-up înseamnă și substanțe chimice cu care îți agresezi tenul, așa că demachierea înainte de culcare este o regulă de aur. Dar și apelarea la machiaj doar atunci când este absolut necesar, nu și când tinerețea și prospețimea feței nu ți-o cer. „Mereu îmi recomand să o ascult pe mama mea și să nu mă machiez, deși de multe ori mă grăbesc s-o fac. Cu cât amâni mai mult acest moment, cu atât vei avea un ten mai tânăr, pe termen lung.“

Behati Prinsloo, 27 de ani, Namibia

Behati Prinsloo, 27 de ani, Namibia

Alege un sport de sezon, care să te distreze și să te slăbească

Cam așa a reușit soția lui Adam Levine să revină la forma consacrată, după naștere. A făcut din pasiunea pentru sporturile de apă un mijloc de a revenit la silueta de dinainte de sarcină. Este vorba de paddleboarding, sportul acela în care te deplasezi pe apă folosindu-te de o placă și o vâslă și pentru care îți folosești intens mușchii abdominali și pe cei ai spatelui și brațelor. Și-n tot acest timp, te relaxezi și-ți eliberezi mintea de griji. “La plajă mă simt cel mai în largul meu. Este oxigenul meu“, spune Prinsloo.

Porții mici și apă multă împotriva abuzurilor culinare

Fotomodel te naști, nu devii, însă este destul de greu să te și menții, iar Behati o știe. După ce, în anul 2006 n-a fost aleasă să participe la show-ul anual Victoria’s Secret, din cauza obiceiului de a mânca junk food și de a fuma, Behati a încercat să-și cumințească dieta. A introdus alimente sănătoase în meniul ei, precum avocado, ouă, suc natural de portocale, migdale și tot felul de legume. În plus, atunci când nu se poate abține de la mâncăruri nerecomandate, consumă porții mici. Compensează și prin cantități mari de apă, care să curețe toxinele acumulate în organism.

Foto: guliver/getty images, 123rf.com



INAPOI LA PRIMA PAGINA