Agenda

8 sfaturi pentru a lucra mai bine de acasă, inclusiv momentul potrivit pentru o pauză de cafea

8 sfaturi pentru a lucra mai bine de acasă, inclusiv momentul potrivit pentru o pauză de cafea

Fie că lucraţi de acasă de mult timp sau dacă acest lucru a devenit parte a „noului normal” de când a început pandemia COVID-19 - lucrul de la distanţă poate veni cu unele schimbări şi distrageri unice.

Câteva modificări simple vă pot ajuta să lucraţi la distanţă mai confortabil. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta pe dvs. şi angajaţii să lucraţi acasă mai eficient: 

1. Alegeţi un spaţiu de lucru privat şi dedicat. Mesele de bucătărie au fost un loc grozav pentru a vă face temele în liceu, dar s-ar putea să observaţi că a avea un spaţiu desemnat, în care să puteţi regla distragerea atenţiei, vă va menţine mai productiv.

2. Lăsaţi lumina să intre. Lumina naturală s-a dovedit că vă luminează starea de spirit şi creşte productivitatea. Deci, dacă v-aţi dorit întotdeauna acel birou de colţ cu fereastra mare, acum este şansa dvs. de a face biroul viselor voastre o realitate.

3. Dezvoltaţi o rutină matinală. Deşi este posibil să nu aveţi nevoie să vă aranjaţi părul sau să vă planificaţi traseul pentru o navetă lungă, trezirea cu câteva minute înainte de a începe munca s-ar putea să nu ducă la cea mai productivă zi de lucru. Un pic de pregătire vă poate înarma pentru succes, ca şi cum aţi merge la birou. Setaţi o alarmă şi treziţi-vă la aceeaşi oră în fiecare zi. Încercaţi să luaţi micul dejun şi să vă îmbrăcaţi, înainte de a vă conecta.

4. Planificaţi-vă sarcinile şi proiectele. Munca de acasă poate aduce o mulţime de distrageri, dintre care cea mai gravă este pierderea motivaţiei. Crearea unei liste de sarcini cu sarcinile cu o zi înainte vă poate ajuta să vă simţiţi mai pregătiţi şi să vă menţineţi pe drumul cel bun cu proiectele.

5. Îmbrăcaţi-vă pentru birou. Un alt mare beneficiu al muncii de acasă este să vă puteţi îmbrăca în afara codului vestimentar al companiei. Nu petreceţi în fiecare zi în pantaloni de trening - încercaţi un look casual pentru a vă face să vă simţiţi productivi.

6. Limitaţi-vă gustările. Frigiderul nu a fost niciodată atât de aproape sau de aprovizionat cu toate alimentele preferatele. Cu toate acestea, este important să stabiliţi obiceiuri sănătoase, atunci când biroul dvs. este atât de aproape de cămara familiei.

7. Conectaţi-vă cu colegii de muncă. Deşi nu mai treceţi pe lângă birou lor în fiecare zi, tehnologia a facilitat conectarea cu colegii de muncă. Luaţi-vă câteva momente suplimentare în timpul întâlnirilor pentru a discuta cu membrii echipei şi a începe o conversaţie care nu implică muncă. Vă va menţine mai motivaţi şi productivi, ca echipă.

8. Faceţi pauze de la ecran. Nu mai aveţi întâlniri în persoană sau colegi de muncă care vă fură la o cafea, aşa că s-ar putea să petreceţi mai mult timp în faţa computerului decât de obicei. Ecranele pot fi dure pentru ochi, provocând dureri de cap sau vedere încordată - ceea ce vă poate reduce productivitatea în timp. Setaţi un reminder pentru a face o pauză de ecran, a merge la plimbare sau a vă face o ceaşcă bună de cafea.

Modifică Setările