CAESAR Luxury Summit, premieră în industria luxului din România
Desfăşurată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, prima ediţie CAESAR Luxury Summit a marcat o premieră în industria luxului din România, dar şi din Europa Centrală
Desfăşurată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, prima ediţie CAESAR Luxury Summit a marcat o premieră în industria luxului din România, dar şi din Europa Centrală şi de Est. "Spre deosebire de alte evenimente similare organizate în ţara noastră, am reuşit să aducem în faţa participanţilor exact persoanele din vârful unei afaceri de succes. Acele personaje-cheie care iau zilnic decizii make or break şi au o experienţă remarcabilă în domeniu, un trecut ce poate fi dovedit prin cifre", afirmă Dan Vardie, gazda şi iniţiatorul evenimentului.
"Camelia Şucu, Andreea Ioniţă Loukas şi Marius Ghenea se încadrează perfect în categoria amintită anterior şi suntem onoraţi că i-am avut alături de noi la prima ediţie CAESAR Luxury Summit", a completat Dan Vardie. Pentru Andreea Ioniţă Loukas (Micri Gold), domeniul bijuteriilor şi cel al haute-horologerie nu mai prezintă secrete. Reputaţia Cameliei Şucu (Class Living) ca businesswoman de succes cu greu poate fi contestată, în timp ce Marius Ghenease numără printre cei mai apreciaţi antreprenori români. Prezidiul CAESAR Luxury Summit 2012 a fost completat de co-moderatorii Elena Stoichiţă (redactor-şef OK! România), Adrian Măniuţiu (realizator emisiune TV Income Magazine - Antena 3)şi Daniel Apostol (Director Executiv Money.ro TV).
Discuţiile axate în jurul celor două teme ale Summit-ului - Modern Luxury, respectivOld luxury vs. New luxury- au dus la puncte de vedere interesante legate de industria luxului.
Luxul înseamnă valoare, nu opulenţă, şi nu ţine de preţ. Creativitatea dă valoare produsului respectiv, iar calitatea este componenta care-l defineşte. Indiferent că ne referim la o bijuterie, un ceas, o piesă de mobilier sau un gadget, produsul respectiv trebuie "să vorbească" cumpărătorului prin felul în care este asamblat, ireproşabil. De multe ori detaliile fac diferenţa între un produs de lux foarte bun şi unul excepţional. Din acest punct de vedere, consumatorul român este atent la detalii şi mai greu de mulţumit. În ţara noastră putem vorbi despre un public bine informat, care s-a maturizat rapid.
Luxul supravieţuieşte crizelor economice. După terminarea acestor perioade negre pentru economia globală, luxul poate reprezenta motorul care pune din nou în mişcare mecanismele afectate. Nu ar fi o premieră, s-a mai întâmplat acest lucru şi în trecut. De asemenea, luxul din cele mai înalte sfere dă naştere unor industrii aflate în siaj, ce trăiesc şi au de câştigat de pe urma succesului înregistrat de jucătorii din acest segment de nişă. Nu în ultimul rând, luxul modern se remarcă prin atenţia pentru mediul înconjurător; vezi materiale reciclabile incluse în produsele electronice sau componente din aluminiu utilizate în fabricarea supercar-urilor.