Cei mai difuzaţi artişti din România, premiaţi la Media Music Awards!
Cei mai în vogă artişti români ai momentului, cei care au avut în ultimul an cele mai multe difuzări radio-TV şi vizualizări pe internet, vor fi premiaţi pe 4 octombrie, la Sibiu
Cei mai în vogă artişti români ai momentului, cei care au avut în ultimul an cele mai multe difuzări radio-TV şi vizualizări pe internet, vor fi premiaţi pe 4 octombrie, la Sibiu, în cadrul primei ediţii a Media Music Awards.
Evenimentul desfăşurat în Piaţa Mare, în faţa a zeci de mii de oameni, este organizat de Media Forest, instituţia care monitorizează în România canalele media (radio, TV, internet) cu scopul de a contoriza difuzările tuturor artiştilor prin rapoarte săptămânale, şi va fi susţinut de Kiss TV si Kiss FM.
devine astfel prima decernare de premii total transparentă şi de necontestat din România, pe baza rapoartelor întocmite de Media Forest în perioada 1 octombrie 2011 – 1 octombrie 2012.
Artiştii premiaţi vor fi încadraţi în următoarele categorii:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
La gală vor fi prezenţi directorii de programe ai radio-urilor ale căror difuzări au fost luate în calcul pentru stabilirea premiilor.
Evenimentul de la Sibiu, fostă Capitală Culturală Europeană, va fi o gală impunătoare, organizată la standarde internaţionale, ale renumitelor Eska Music (Polonia), Mad Awards (Grecia), Balkan Music Awards (Bulgaria) şi RMA (Rusia).
Pentru decernarea premiilor
, sunt luate în calcul difuzările posturilor de radio
,
,
,
,
,
,
şi
, şi a posturilor de televiziune
,
,
şi
.
„România este o ţară cu artişti excepţionali, muzica produsă şi interpretată de aceştia fiind exportată cu succes pe întregul mapamond. Am primit multe cereri pentru organizarea unui astfel de eveniment şi în România, bazat pe criterii de premiere cuantificabile şi verificabile, care să desemneze cei mai prolifici artişti români pe perioade de câte un an. Conceptul este utilizat la scară mare pe pieţele occidentale de showbiz, unde competiţia între artişti este extrem de ascuţită. Încercăm integrarea acestui eveniment într-un context european, utilizând informaţiile integrate de chart la nivel european şi extinderea ariei teritoriale, obiectivul final fiind un eveniment muzical, la scară europeană, de talia Eurovision”, declară Adrian Cupşa, CEO Media Forest.