Coca-Cola by Lagerfeld

1 iunie 2010   Lifestyle

După colaborarea cu Nathalie Rykiel şi Roberto Cavalli, celebra companie de băuturi răcoritoare a încheiat un parteneriat cu renumitul creator de modă Karl Lagerfeld. Kaiserul, aşa cum îl alintă presa internaţională, a fost de-acord să îmbrace sticla de Coca-Cola într-o haină nouă, care să se identifice cu personalitatea sa.

După colaborarea cu Nathalie Rykiel şi Roberto Cavalli, celebra companie de băuturi răcoritoare a încheiat un parteneriat cu renumitul creator de modă Karl Lagerfeld.

Kaiserul, aşa cum îl alintă presa internaţională, a fost de-acord să îmbrace sticla de Coca-Cola într-o haină nouă, care să se identifice cu personalitatea sa. Astfel, creatorul a desenat pe folia de aluminiu alb ce acoperă ediţia specială a mărcii propriul profil, alături de care apare şi o copie a semnăturii lui. Şi, întrucât Lagerfeld este un fin admirator al frumosului, inconfundabila lui siluetă nu se putea plia decât pe varianta light a băuturii.

Celor care doresc să reziste cu eleganţă căldurii verii şi să se îndulcească fără a se teme de caloriile depuse le recomandăm o

. Varianta lansată de compania de răcoritoare este în ediţie limitată şi e disponibilă pe piaţă la preţul de 3,5 euro (

). Înainte de data lansării, aceasta putea fi obţinută şi la preţul de 60 de euro.

Foto: colette.fr

Mai multe