Jennifer Lopez, fotografii incendiare în lenjerie intimă. Artista a devenit ambasadorul acestui brand
Jennifer Lopez își continuă trendul ascendent și în primăvara aceasta. Este drept, e vorba de un contract semnat de anul trecut, o exclusivitate mondială.
După ani de zile de monopol al brandului Victoria’s Secret, iată că SUA se deschid înspre noi orizonturi.
Un important brand de lenjerie intimă, care putea alege orice tânără model cu un corp perfect, a ales-o totuși pe Jennifer Lopez, artista în vârstă de 53 de ani. În felul acesta, ea devine ambasadoarea brandului italian Intimissimi, în dorința de a crește piața acestei firme și în SUA, căci în Europa este foarte cunoscută.
Compania a semnat din toamna anului trecut cu starul american, iar J Lo a devenit imaginea Intimissimi. Iar acum, chiar înainte de Ziua Femeii, atât artista, cât și brandul celebru au postat deja primele imagini cu solista îmbrăcată în articolele ce constituie colecția de primăvară.
Aceasta se axează pe naturalețe, pe culori calde și pe confort. Jennifer Lopez este spectaculoasă în diverse modele de bikini și sutiene care îi pun perfect în evidență corpul sculptat. Orele de sală și de dans intens își arată valoarea în momente din acestea. Căci J Lo nu se sfiește să-și expună corpul fără de cusur, mai ales când câștigă și bani din chestia asta. Căci altfel, o face de plăcere. În filmele în care joacă, în videoclipurile apetisante sau în vacanțele sale cu Ben Affleck.
Marcello Veronesi, directorul brandului de lenjerie a explicat că planurile lor sunt foarte ambițioase în ceea ce privește piața de peste Ocean. Pandemia le-a încetinit expansiunea, dar acum sunt deciși să recupereze.
”Vrem să înțelegem exact nevoile clienților americani.”, a mai adăugat directorul.
Iar cu Jennifer Lopez nu prea au cum să dea greș. Diva se află la apogeul carierei și al feminității, să nu uităm că în urmă cu câteva luni a pozat goală pușcă pentru un produs de îngrijire corporală pe care ea însăși îl comercializează. Drept este că artista are fler în afaceri și știe să-și aleagă colaborările, la rândul ei fiind o antreprenoare de succes. Știe să facă bani și o face cu stil.
Iar șansele sunt mari, căci în SUA prind de minune articolele de lenjerie intimă. Să nu uităm că Rihanna și Kim Kardashian au devenit milionare, după ce au intrat în afaceri de gen.