Louis Vuitton vinde brandul Donna Karan pentru 650 de milioane $

26 iulie 2016   Fashion

Producătorul francez de articole de lux LVMH Moet Henessy Louis Vuitton a decis să-şi minimizeze pierderile şi să vândă unul din brandurile sale cu probleme unui grup american.

Donna Karan a înfiinţat casa de modă cu acelaşi nume în 1984, alături de soţul ei, Stephan Weiss. În 2001, ea a vândut brandul către LVMH pentru 643 de milioane $, care căuta o oportunitate de-a intra pe piaţa americană. Anul trecut, Donna Karan a demisionat din funcţia de director de creaţie al brandului DKNY, ca să se poată concentra pe alte proiecte, precum Urban Zen. Iar acum, o ofertă venită din partea grupului american G-III i-a convins pe francezi să renunţe la el. Totodată, însă, vânzarea mărcii Donna Karan reflectă imposibilitatea LVMH de a continua să aibă profit de pe urma acestui brand, ale cărei cliente fidele sunt Hillary Clinton şi Michelle Obama, dar şi multe vedete hollywoodiene. (VEZI GALERIA FOTO)

"Când ne-a abordat G-III pentru achiziţia brandului, am ajuns la concluzia că a venit momentul să facem această tranzacţie", a declarat Antonio Belloni, director general al LVMH, adăugând: "G-III are experienţa şi capacitatea necesare să extindă distribuţia brandului şi să-l ducă la un alt nivel de succes". Belloni a menţionat că nu a intenţionat să vândă brandul Donna Karan înainte să fie contact de G-III.

În urma afacerii, G-III va obţine brandurile Donna Karan şi DKNY, iar tranzacţia ar urma să fie finalizată până la începutul anului viitor, conform anunţului făcut de G-III şi LVMH.

LVMH nu a mai înstrăinat branduri din 2005, când a vândut marca Christian Lacroix.

Mai multe