Melanie Fiona e imaginea brandului de îmbrăcăminte condus de Jay-Z

30 noiembrie 2010   Fashion

Melanie Fiona a devenit imaginea unuia dintre cele mai exclusiviste branduri americane de haine şi accesorii, fondat şi condus de multimilionarul Jay-Z. Rocawear a ales-o pe Melanie pentru ultima sa campanie: Next.

Melanie Fiona a devenit imaginea unuia dintre cele mai exclusiviste branduri americane de haine şi accesorii, fondat şi condus de multimilionarul Jay-Z. Rocawear a ales-o pe Melanie pentru ultima sa campanie: Next. Artista canadiană se pregateşte în acelaşi timp pentru un concert în premieră în România, pe 2 decembrie, în cadrul serilor Finlandia Pure Senses Pure Sound la Fratelli Studios.

Primul pas din turneul de promovare al campaniei Next a constat în şedinţe foto în locaţii exclusiviste din Londra, New York sau Paris. Odată cu campania Next, Melanie s-a bucurat de un nou val de atenţie. „Este o binecuvântare când nişte oameni necunoscuţi vor să afle ce faci tu în viaţa de zi cu zi. Este un sentiment pe care toată lumea ar trebui să îl trăiască!”. Ce haine alege noul fashion-icon-pop-idol? „Mi-a plăcut întotdeauna să combin piesele vestimentare retro cu cele actuale. Am crescut în Canada, unde tot ce era nou, urban, avea un succes enorm, iar pentru mine, a face parte dintr-o campanie a unui brand de talia Rocawear este un vis devenit realitate”.

Melanie Fiona va susţine un concert în premieră în România joi, pe 2 decembrie, la Fratelli Studios, în cadrul serilor Finlandia Pure Senses Pure Sound. Biletele pot fi achiziţionate, în limita capacităţii locaţiei (1000 de locuri), la preţul de 200 lei. Biletele sunt disponibile online, pe www.eventim.ro, sau prin reţeaua naţională Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange şi librăriile Humanitas).

Mai multe