Vedetele din România, îmbrăcate de acelaşi designer român. Află despre cine e vorba!

6 iulie 2018   Fashion

De cele mai multe ori, vedetele noastre nu apar in public fara a se consulta cu un designer sau un stilist care sa le indrume catre cea mai buna alegere vestimentara. Desi nu mai este o surpindere, vedetele noastre aleg pentru aparitiile mondene creatiile realizate de designeri romani, cum este si Diana Caramaci.

Gina Pistol, Diana Dumitrescu, Cristina Mihaela (Kanal D) poartă Diana Caramaci Design

Gina Pistol este una dintre cele mai sexy vedete din Romania si aceasta este de fiecare data atenta la aparitiile publice. Gina opteaza pentru tinute semnate de Diana Caramaci, acestea fiind pe placul vedetei, deoarece piesele sunt destul de provocatoare si feminine.

Diana Dumitrescu impresioneaza de fiecare data printr-un stil destul de sofisticat si extravagant. La majoritatea aparitiilor sale publice vedeta poarta, de asemenea, tinute Diana Caramaci.

Cristina Mihaela (Kanal D) este una dintre cele mai stilate femei din Romania. Fosta concurenta a emisiunii fenomen Bravo ai Stil, in prezent fiind prezentatoare TV la Kanal D este foarte atenta la tinutele pe care le poarta si am remarcat ca vedeta a ales piese semnate de Diana Caramaci in nenumarate randuri.

Diana Caramaci este un tanar designer roman, care a primit numeroase invitatii de a participa la evenimente de moda nationale si internationale. Cariera sa este intr-o continua ascensiune. Diana ne-a declarant ca nu a avut niciun plan pus la punct atunci cand a pornit pe acest drum: “Am urmat cursurile de design vestimentar ca si pasiune in timpul liber. Aceasta pasiune o aveam de mic copil, imi aduc aminte si acum cu nostalgie cum desenam pe orice caiet sau carte ce o aveam la indemana. Pentru o perioada mai lunga de timp, am abandonat aceasta idee, insa, iata ca astazi imi traiesc visul implinit.”

Designerul ne-a mai marturisit ca ii place sa imbrace femeile puternice, care, de ce nu, isi doresc sa iasa in evidenta: “Imi plac femeile puternice si sigure pe ele, care pot integra usor niste piese vestimentare iesite din comun in garderoba lor si care le pot purta cu incredere. De aceea, piata targetata vizeaza femeile care isi doresc sa iasa in evidenta, insa in acelasi timp vorbim si de niste femei cu venituri medii si peste medie.”

Mai multe