Noul proiect al Norei Seroussi în România: reality show-ul Dream Makers
Nora Seroussi, antreprenoare și om de televiziune, a fondat J&N Entertainment în România acum 18 de ani. Compania se ocupă de producție și entertainment în showbiz.
"Nimic nu este imposibil cu o atitudine corectă"
După ce a trăit o lungă perioadă de timp în Los Angeles și a participat la numeroase evenimente exclusiviste, odată ajunsă la Hollywood, Nora Seroussi a experimentat direct dezamăgirea lipsei de filme și spectacole conduse sau finanțate de către femei. Ulterior, s-a apucat să-și dezvolte propriul reality show - Dream Makers - care întruchipează mentalitatea ei pentru succes: Nimic nu este imposibil cu o atitudine corectă.
”Toată lumea are un vis și toți suntem motivați să-i vedem pe alții transformându-și visele în realitate”, spune Nora Seroussi. Inspirat de speranțele și ambițiile din viața reală a modelelor, cântăreților și actorilor cu vârste între 18 și 30 de ani, Dream Makers este o producție englezească realizată în România, care se adresează unui public internațional.
Seroussi caută în prezent un distribuitor pentru producție, cu scopul final ca Dream Makers să fie preluat de o platformă mare de streaming și să susțină o listă internațională de distribuție produsă în România. ”Spectacolul nu numai că va capta publicul, dar va pune România într-o lumină bună. Este vorba despre promovarea imaginii și talentului țării la nivel internațional”, adaugă Nora.
Un brand românesc îmbrăcă nominalizați și câștigători la Oscar
Seroussi este, de asemenea, dornică să integreze proiectul în interesele sale de afaceri mai largi, care includ TV, scris - ea scrie în prezent o autobiografie - și modă. Nora Seroussi este ambasadorul brandului de costume bărbătești premium SEROUSSI, pe care tatăl ei l-a fondat în 1998, rol care a culminat prin îmbrăcarea unora dintre nominalizații pentru Netflix la Oscaruri, precum și a câștigătorului Premiului Oscar Sam Davis, coproducător al scurt-metrajului Netflix “Period. End of Sentence”. ”A fost un moment de mândrie și a arătat încă o dată că orice poate fi posibil dacă te gândești la asta. Cine-ar fi crezut că un brand de îmbrăcăminte românească va fi purtat pe scena de la Oscar?”, a menționat Nora.
Foto: arhiva personală