OK! România, cea mai vândută revistă de celebrităţi!
Ultimele cifre BRAT ne fac să fim mândri. Revista noastră este, aşa cum ne aşteptam, cel mai bine vândută revistă de celebrităţi, conducând segmentul publicaţiilor cu vedete. Revista editată de Adevărul Holding a avut, în perioada iulie – septembrie, o medie de vânzări de 14.300 de exemplare pe apariţie, cu aproape o mie de exemplare mai mult decât competitorul de pe locul doi.
Mai mult, deşi nu este concurenţă directă pentru revistele glossy, OK! România vinde, lunar (peste 28 de mii de exemplare), cam cât vând revistele Elle, Avantaje şi Marie Claire împreună (circa 27 de mii de exemplare).
Mai mult, ultimul sondaj BRAT arată că Adevărul Holding este în continuare lider detaşat de piaţă. Astfel, în perioada iunie – septembrie 2015, Adevărul Holding a vândut peste 11.400.000 de exemplare, aproape la fel de mult cât Ringier Romania (7.935.000), Convergent Media (1.970.000), Burda Romania(1.070.000) şi Editura Evenimentul şi Capital (1.021.000) la un loc.
În continuare, Click! este cel mai vândut ziar din România, cu 85.000 de exemplare zilnice faţă de 59.000, cât are principalul concurent, Libertatea. Click! Sănătate este cea mai vânduta revistă lunară de sănătate, cu 29.000 de exemplare, faţă de doar 20.000, cât vinde revista clasată pe locul doi, Sănătatea de azi.
În segmentul ei, Historia este cea mai vândută revistă lunară de cultură, cu peste 11.000 de exemplare vândute pe apariţie.
Despre revista OK!
Lansată în România în martie 2010, Revista OK! este o licenţă internaţională, prezentă în 18 ţări de pe 5 continente, ce are peste 20 de milioane de cititori în fiecare lună. Ediţia locală prezintă viaţa nevăzută a celebrităţilor internaţionale şi locale, într-un format glossy, generos, având 60 de pagini şi o frecvenţă bilunară. Fiecare ediţie conţine un supliment de 8 pagini, numit VIP Files, despre viaţa unor vedete emblematice de la Hollywood.