Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri în 2018 către clienţii din nouă ţări

24 aprilie 2019   Lifestyle

Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală şi de Est, a procesat în anul 2018 peste 2,8 milioane de produse cu o greutate totală de 4.000 de tone, echivalentul a 2 blocuri de 4 etaje. Coletele au parcurs aproximativ 2,1 miliarde de kilometri, către toate cele nouă ţări în care compania activează, ceea ce reprezintă aproximativ 5.500 de drumuri parcurse de la Pământ către Lună.

Cu o suprafaţă totală de 10.600 de metri pătraţi, centrul logistic din Bucureşti deserveşte nouă ţări în care brandul Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia.

În centrul logistic Vivre, în vârfurile de cerere, pot fi procesate peste 20.000 de produse pe zi, cu ajutorul echipei, echipamentelor tehnice, dar şi al platformei interne şi al optimizărilor personalizate. Produse de la peste 1.000 de furnizori din Europa – de la piese de mobilier voluminoase (canapele, fotolii), până la obiecte de mici dimensiuni (decoraţiuni şi accesorii) – ajung astfel la peste 500.000 de clienţi unici.

„Pe măsură ce volumul comenzilor se măreşte de la an la an, ne străduim să ţinem pasul cu creşterea business-ului, ceea ce presupune o investiţie permanentă în infrastructură şi tehnologie, dezvoltarea echipei, optimizări de sisteme şi procese. Întregul ecosistem logistic este astfel constant provocat să devină mai performant şi mai agil. Perioada de livrare şi calitatea produselor vândute pe site sunt elemente strategice ale experienţei Vivre. Pentru optimizarea vânzărilor şi a operaţiunilor, am ales să dezvoltăm o platformă internă pentru gestionarea interacţiunilor fizice între furnizor, transportator, centrul de fulfillment, curieri şi clienţi. Suntem integraţi în timp real cu platformele curierilor, ale furnizorilor şi, prin intermediul site-ului, cu clienţii. Platforma Vivre ne ajută să asigurăm trasabilitatea, transparenţa şi soluţionarea rapidă a cererilor clienţilor din cele nouă pieţe. În următoarea perioadă vom depune şi mai multe eforturi şi vom investi şi mai mult, pentru ca zecile de mii de produse de pe site să ajungă în casele clienţilor mai repede şi mai eficient”, a declarat Ciprian Sîrbu, Director Logistică Vivre.

Pentru a susţine volumul în creştere al produselor procesate, lanţul de aprovizionare este integrat cu furnizorii de marfă, servicii end-to-end şi reprezintă principalul hub în ecosistemul Vivre. Cei 175 de angajaţi din centrul logistic au procesat în fiecare zi lucrătoare din anul precedent peste 11.200 produse.

Despre Vivre

Vivre este un start-up românesc de e-commerce şi tehnologie lansat în aprilie 2012, care agregă într-o singură destinaţie produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea. În prezent, Vivre este principalul retailer online din industria home&deco din România, operând vânzări în 9 ţări din centrul şi estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia, adăugată în portofoliu în 2018.

Vivre are o ofertă permanentă de peste 60.000 de tipuri de produse şi un istoric de peste 3 milioane de comenzi livrate cu succes. Vivre funcţioneaza mai degrabă ca un curator de home decor, decât un simplu retailer de decoraţiuni, oferind o selecţie de mii de piese inedite aduse din toată lumea, de care e greu să nu te îndrăgosteşti. Numele brandului a apărut întocmai de la ceea ce a servit drept inspiraţie pentru întregul proiect şi ceea ce îi leagă pe toţi cei care îşi găsesc inspiraţia pe Vivre – joie de vivre. Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziţia clienţilor o destinaţie online pentru calitate şi bun gust, unde aceştia pot găsi mobilă şi accesorii potrivite personalităţii şi stilului lor de viaţă.

Mai multe