Vedetele au strâns o sumă record la Festivalul Brazilor de Crăciun. Numai bradul lui Omid Ghannadi a fost licitat cu 110.000 de euro!

11 decembrie 2021   Evenimente

Smiley, Adina Buzatu, Doina Levintza ori Daciana Ponta sunt printre numele celor care au contribuit activ la desfăşurarea celui mai mare eveniment caritabil de Sărbători, în beneficiul copiilor vulnerabili.

Chiar şi într-un an dificil economic şi social, precum 2021, vedetele au răspuns afirmativ invitaţiei de-a participa la principalul eveniment caritabil de Crăciun, Festivalul Brazilor de Crăciun, demonstrând că solidaritatea socială este una dintre soluţiile cele mai eficiente, în faţa crizei. Şi, ca niciodată până acum, cei 26 de brazi licitaţi în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obţinut fonduri totale în valoare de 764.000 de euro - dintre care cea mai mare sumă licitată fiind de 110.000 de euro!

Cea de-a 21-a ediţie a beneficiat de un parteneriat de prestigiu: Muzeul Naţional de Artă al României, unde brazii unicat au fost expuşi şi licitaţi în seara de Gală, într-o cursă a generozităţii care a doborât recordurile. Gazdele serii au fost Andreea Raicu şi Mihai Morar, care au reuşit să mobilizeze donaţii record şi să transforme seara într-un spectacol al binelui. 

Seara de Gală a beneficiat de prezenţa susţinătorilor de cursă lungă ai Organizaţiei Salvaţi Copiii România, printre care prof. univ. dr. Alexandru Rafila, ministrul Sănătăţii, şi doctorul Mihai Craiu, care au vorbit despre modelul de practici sociale şi responsabilitate al Salvaţi Copiii.

Cea mai mare sumă licitată pentru un brad, cea de 110.000 de euro, a fost oferită,de Kaufland România pentru bradul ”Implicare”, construit în jurul unei poveşti de viaţă care i-a impresionat pe Omid Ghannadi şi pe cei de la Inside Academy. 

”110.000 de euro, nici nu îmi vine să cred, mai ales că, probabil pentru prima dată nu este creaţia mea, eu sunt un mesager din partea comunităţii Inside Academy. Am vrut să înţeleagă oamenii că totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizează implicarea, faptul că fiecare dintre noi poate să schimbe viitorul unui copil vulnerabil şi, respectiv, viitorul ţării”, a declarat, emoţionat, Omid Ghannadi. 

A doua sumă a serii, 82.000 de euro, a fost licitată pentru bradul creat de Ştefania Mircea şi Salvaţi Copiii.

Bradul ”Speranţă”, semnat de Doina Levintza, a fost adjudecat de Catena cu 35.000 de euro, iar BCR a adjudecat ”Bradul Cinetic”, semnat de Laura Hîncu, contra sumei de 20.000 de euro. 

Şi Smiley a participat anul acesta cu un brad realizat împreună cu colegii de la HaHaHaProduction. Motto-ul său a fost: "Music is the spirit. Smiling is the way to do it!" ("Muzica e spiritul. Zâmbetul e modul de a-l produce."), însoţit de un autograf al artistului.

care au creat brazi unici, pentru această ediţie, sunt:

,

,

,

,

,

,

,

,

,

– Gallantique Boutique,

,

,

,

,

,

- Architectural Christmas,

, cu sprijinul Sephora,

, cu sprijinul PPG România,

,

, cu sprijinul Mara Mura (

),

,

, cu sprijinul DENT ESTET,

, cu sprijinul Libris.ro, elevii Şcolii Gimnaziale Step by Step & Dhaniel Nora,

. Acestora li s-a alăturat bradul

, cu sprijinul Ştefaniei Mircea.

Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România, a vorbit despre puterea socială a generozităţii: „Copiii vulnerabili au avut un an greu, în care s-au confruntat nu doar cu sărăcia şi lipsurile materiale, ci şi cu un sentiment acut de abandon, pe care nu au ştiut cum să îl gestioneze. De aceea e atât de importantă solidaritatea pe care am mobilizat-o la Festivalul Brazilor de Crăciun: ea le arată copiilor că noi, adulţii, nu îi ignorăm, le suntem alături şi le restabilim dreptul real de a merge la şcoală şi de a fi protejaţi social. Solidaritatea a învins, pur şi simplu, criza.”

FOTO: PR

Mai multe