Viaţa celebrei Kylie Minogue. Şi-a folosit numele pentru a vinde de la parfumuri şi vinuri, la aşternuturi de pat
Solista a adunat o avere de 100 milioane $ folosindu-şi numele pentru a vinde de la parfumuri şi vinuri, la aşternuturi de pat.
Cu mult înainte ca americanii să dea lumii celebrul clan Kardashian, care, la rândul lui, ne-a dat-o pe prima aşa zisă miliardară tânără self made, Kylie Jenner, singura Kylie pe care cultura pop o cunoştea era Minogue. Şi exact ca protagonistele celebrului reality show, această Kylie nu pierde timpul şi ţine la brandul ei încă din vremurile în care banii veneau din campaniile publicitare offline, nu din Instagram.
Şi pentru a-şi proteja imperiul construit în atâţia ani de celebritate, prinţesa pop s-a luptat din greu să câştige lupta împotriva mezinei Jenner, care dorea să-şi înregistreze brandul Kylie în Statele Unite. Se pare că cele două au ajuns la o înţelegere, de vreme ce niciuna nu a continuat procesul şi ambele au evitat să dea un răspuns oficial în legătură cu rezultatul disputei. Minogue (52) are un Grammy, şapte hituri number one în Marea Britanie, 14 albume lansate şi peste 70 milioane de discuri vândute, dar pe superba australiancă folosirea brandului personal în crearea unor produse comerciale a transformat-o din cântăreaţă în mogul.
Chiar în această primăvară ea a anunţat că îşi lansează cel mai recent produs, o linie de vinuri rosé, The Vin de France, prima dintr-o colecţie pe care o va promova în celebrul lanţ de magazine Tesco. Acesta va costa 16$/sticlă şi va fi distribuit şi în America şi Australia. Tenacitatea şi spiritul antreprenorial le-a moştenit de la mama ei, Carol: „Mama ne-a crescut pe mine şi pe sora mea cu credinţa şi puterea că putem face orice ca femei. Unii sunt binecuvântaţi şi au de toate încă de la începutul vieţii. Eu nu am avut, a trebuit să învăţ. Am căzut de atâtea ori, dar trebuie să găseşti o cale să treci peste şi să mergi mai departe“, povestea ea într-un interviu.
Şi greutăţile nu au ocolit-o, căci după lupta cu cancerul de sân, au urmat eşecuri amoroase greu de surmontat de către orice femeie. Însă ea a găsit forţa de a merge mai departe investind în…ea. În 2008 şi-a lansat propria linie de lenjerie intimă şi, mai apoi, de seturi de pat, Kylie Minogue at Home, disponibilă în toată lumea.
Astăzi, afacerea îi aduce un profit de 1 million $ pe an. În plus, ochelarii de soare şi ramele pentru ochelarii de vedere ce îi poartă semnătura se vând în anumite magazine selecţionate, linia ei de machiaj este disponibilă online, iar o ediţie limitată a unui ceas Kylie costă 800$. Timp de şase ani, din 2006 până în 2012, brandul de cosmetice Coty a susţinut-o prin lansarea şi comercializarea celebrului ei parfum Darling by Kylie Minogue şi se zvoneşte că ar fi câştigat peste 30 mil.$ din această asociere, în timp ce cariera artistică a ajutat-o să producă „doar“ 55 mil.$. Aşadar, putem spune că este o maşină de făcut bani, chiar dacă multe vedete din noua generaţie i-au cam luat faţa...
Foto: Profimedia