Afacerea lui Meghan ia avânt! Ce produs neașteptat a inclus pe lista de vânzare: amintește de vară, iubire și Prințesa Diana

26 iunie 2025   Royals

Următorul produs ce intră pe lista de vânzare a site-ului de lifestyle As ever ce îi aparține lui Meghan Markle are o semnificație specială.

Pe 20 iunie, brandul lifestyle al Ducesei de Sussex, As ever, a anunțat lansarea primei sale oferte alcoolice: un vin rosé descris ca având „note fine de fructe sâmburoase, mineralitate delicată și un final persistent”. Brandul l-a numit un „cupaj personalizat”, sosit exact la timp pentru petrecerile de vară.

Vinul va fi pus oficial în vânzare pe 1 iulie - o dată probabil plină de semnificație pentru Meghan. Pe lângă lansare, aceasta marchează ceea ce ar fi fost cea de-a 64-a aniversare a regretatei sale soacre, Prințesa Diana - și ziua în care ea și Prințul Harry s-au conectat pentru prima dată.

În autobiografia sa ”Rezervă” (Spare), Ducele de Sussex a dezvăluit că pe 1 iulie 2016 - ziua în care mama sa ar fi împlinit 55 de ani - a fost chiar ziua în care a contactat-o ​​pentru prima dată pe Meghan, după ce a văzut un selfie cu ea pe Instagram și i-a cerut unei prietene comune informațiile ei de contact.

„În cele din urmă, am făcut schimb de numere de telefon și ne-am continuat discuția prin mesaje text, până târziu în noapte”, a scris Harry în Spare. „Mi-am dat seama cât de straniu, cât de suprarealist, cât de bizar a fost ca această conversație maraton să înceapă pe 1 iulie 2016. În ziua în care regretata mea mamă ar fi împlinit 55 de ani.”

Ducele de Sussex a fost profund afectat în copilărie de moartea năpraznică a adorabilei sale mame. Nu a avut-o suficient timp în viața sa și a căutat-o la nivel de suflet mult timp după ce a plecat, Harry mărturisind public că a suferit multiple depresii din acest motiv.

Cuplul pe care l-a format împreună cu Meghan și-a unit destinele într-o nuntă regală fastuoasă, pe 19 mai 2018, iar sunt acum părinții a doi copii: Prințul Archie, în vârstă de 6 ani, și Prințesa Lilibet, în vârstă de 4 ani.

De ceva timp, Meghan a intrat în lumea antreprenoriatului. A început timid, să vândă gem de căpșuni promovat de prietenii săi pe Instagram, căci la vremea aceea nu avea cont de socializare.

Lucrurile însă s-au schimbat complet de la începutul anului. Ducesa de Sussex pare că și-a intrat în mână, când vine vorba de afaceri. După ce a testat ”apele”, ei bine a revenit în forță. Și-a diversificat oferta, și-a cerut scuze pentru lipsa de stoc de la un moment dat și și-a făcut cont de Instagram, unde este foarte activă. A înțeles foarte bine că fără angajament online, nu-și poate promova business-ul. Meghan este și foarte spirituală și alege date cu însemnătate, cu care să spună și alte povești. Cel mai probabil, vinul său rosé va fi un hit.

Foto: Profimedia & Instagram

Mai multe