Cu ce gigant media au semnat Meghan Markle şi Prinţul Harry. Este un parteneriat exclusiv, în valoare de 23 milioane de dolari
Meghan Markle urmează să lanseze o serie de podcasturi la sfârşitul acestei veri, la mai bine de un an după ce ea şi Prinţul Harry au semnat un acord de „multe milioane de lire” pentru a produce conţinut.
Cuplul, de 40, respectiv 37 de ani, a semnat un acord exclusiv cu serviciul de streaming audio Spotify în 2020, acesta valorând aproximativ 18 milioane de lire sterline, echivalentul a 23 milioane de dolari.
La acea vreme a fost anunţat că acordul va include podcasturi realizate pe platformă, prin compania lor de producţie audio, care se numeşte Archewell Audio. Până acum, nu a existat decât un singur material, în care apăreau amândoi, la puţin timp după ce anunţau parteneriatul, în jurul Crăciunului din 2020. Acum, potrivit presei internaţionale, s-a confirmat că ducesa va ieşi în vară cu mai multe episoade de podcast.
Fundaţia Archewell a cuplului a anunţat că ”în era dezinformării, e important să discute cu partenerii de la Spotify pentru a avea grijă ca tehnologiile digitale pe care oamenii le folosesc zilnic să fie ancorate în principii solide de încredere şi siguranţă.” Ducii de Sussex s-au poziţionat foarte clar împotriva dezinformărilor, mai ales în timpul pandemiei, de aceea vor să înceapă cu dreptul, într-un mediu curat.