Dezvăluire incredibilă: "Meghan Markle este cea mai rea persoană pe care-am întâlnit-o vreodată!"
În ultima vreme, cam toată lumea a avut ceva de spus despre Meghan Markle. Și, de cele mai multe ori, nu de bine.
Meghan Markle a fost acuzată dintotdeauna că are comportament de „prințesă”, chiar și înainte de a avea vreo legătură cu Prințul Harry și familia regală. Se pare că Meghan se purta ca o divă și în perioada în care activa ca actriță și apărea în diverse reclame.
Ducesa de Sussex s-ar fi purtat ca un adevărat zbir în timpul unei campanii pentru brandul canadian de îmbrăcăminte pentru femei Reitmans, potrivit unor informații din cartea Revenge: Meghan, Harry and the War Between the Windsors, scrisă de lui Tom Bower.
O succesiune de cereri ale lui Meghan Markle atât în timpul filmărilor pentru campania publicitară, cât și în post-producție l-a adus pe regizor pe culmile disperării, acesta denunțând-o pe soția lui Harry într-o postare pe Facebook.
Potrivit cărții, Jean Malek, unul dintre regizori, a scris pe Facebook că Meghan „este cu siguranță cea mai rea persoană pe care am întâlnit-o vreodată".
Neînțelegerile au avut loc atunci când aceasta a apărut într-o reclamă filmată la Montreal, în martie 2016, și după ce Meghan Markle a cerut modificări în scenariu.
Scriitorul Tom Bower o citează pe Meghan în cartea lui, spunând următoarele: „Serios, acest lucru nu are sens! Sunt un cetățean american și dacă numele meu va apărea pe ceva, îmi voi spune părerea”.
„Pe 14 martie, conflictul a atins punctul culminant”, a scris Bower. „După schimburi feroce de mailuri, au fost făcute câteva modificări ale scenariului, doar pentru a fi respinse, din nou, de Meghan”.
„S-a impus ca un zbir”, s-a plâns un membru din echipa de filmare. „Nimeni nu a rezistat în fața ei”, se continuă în cartea citată. „În acea seară, regizorul John Grammatico i-a trimis un e-mail directorului de creație al agenției de publicitate. Sugestiile lui Meghan, a spus Grammatico, nu erau complet greșite. Agenția a concentrat reclama pe brandul Reitmans și pe rochia purtată de Meghan. Ca toate vedetele, Meghan a vrut ca ea să fie starul în această reclamă. Trebuia să fie flatată”.
Drept urmare, mai scrie Bower, Meghan a fost supranumită „Prințesa” de către un asistent de regie, din cauza cerințelor ei și din cauza faptului că Meghan sosea pe platoul de filmare evitând contactul vizual cu angajații.
Foto: Getty Images, Profimedia