Hollywood-ul s-a săturat de Prințul Harry și Meghan Markle! Detalii șocante ies la iveală despre cuplul rămas fără sprijin
Prințul Harry și Meghan Markle par să fi pierdut favoarea Hollywoodului. Surse din industrie sugerează că popularitatea celebrului cuplu e în scădere.
Prințul Harry și Meghan Markle par să fi epuizat bunăvoința Hollywoodului. Cuplul regal, care s-a mutat în Statele Unite în urmă cu câțiva ani, se confruntă acum cu o scădere a popularității în industria divertismentului.
Surse din Hollywood au declarat pentru Page Six că „nu mai există niciun apetit pentru ei în Los Angeles” și că „și-au epuizat orice bunăvoință pe care o aveau”. O altă sursă a adăugat că „oamenii s-au săturat de ei, actul lor a devenit plictisitor”.
Probleme profesionale
Cuplul se confruntă cu dificultăți în mediul profesional. „Sunt pur și simplu fără speranță în medii profesionale”, a declarat o sursă pentru Page Six. Se pare că Prințul Harry ar fi întârziat la o întâlnire cu Netflix și ar fi cerut o ciocolată caldă, aceasta fiind aparent băutura sa preferată.
În ceea ce o privește pe Meghan Markle, sursele susțin că poate fi „disprețuitoare” față de personal și că este convinsă că este „mai inteligentă decât toată lumea”. Un articol din Hollywood Reporter din septembrie 2024 a susținut că angajații sunt „terorizați de Meghan”.
Relația cu Netflix
Recent, Netflix a retrogradat contractul cu cuplul regal. Inițial, aceștia semnaseră un acord multianual de 100 de milioane de dolari, care a fost transformat într-un acord de tip „first-look”. Cu toate acestea, surse din industrie au declarat anterior pentru Page Six că CEO-ul Netflix, Ted Sarandos, rămâne un mare fan al lui Harry și Meghan și ia frecvent cina cu ei.
Meghan Markle a comentat noul acord la Summitul Fortune's Most Powerful Women din Washington, în octombrie, numindu-l „un semn incredibil al puterii parteneriatului nostru” și adăugând că le oferă flexibilitatea de a-și prezenta conținutul mai întâi partenerilor lor.
Proiecte de succes și eșecuri
Cuplul a avut un succes cu documentarul lor „Harry & Meghan”, dar alte proiecte precum „Heart of Invictus” și documentarul despre polo au primit mai puțină atenție. Meghan Markle a avut anterior un podcast pe Spotify și unul cu Lemonada Media. În ciuda acestor provocări, cuplul continuă să lucreze la noi proiecte TV. Meghan Markle și-a lansat recent și o linie de produse pentru sărbători sub brandul său, As Ever.
Foto: Getty Images, Profimedia