Meghan, din ce în ce mai mondenă, e de neoprit. Ducesa, prezentă iar la un eveniment plin de vedete. N-a venit cu mâna goală, ci cu cadouri
Meghan Markle a participat la o cină elegantă, plină de vedete în LA și ea a adus vinul! Antreprenoarea Emma Grede a fost gazdă, iar Ducesa a oferit vinul ei, produs de brandul său de lifestyle ”As Ever”.
Ducesa de Sussex a apărut anterior în podcastul Aspire with Emma Grede al lui Grede în iunie.
Soția Prințului Harry are o viață din ce în ce mai mondenă, după ce a devenit femeie de afaceri în America.
Meghan Markle a participat miercuri, 15 octombrie, la o cină plină de vedete la Los Angeles – și a oferit vin de la brandul său lifestyle, As ever.
Ducesa de Sussex, în vârstă de 44 de ani, a participat la cina „A Seat At The Table” din Los Angeles, găzduită de antreprenoarea Emma Grede.
Cina a avut loc la casa designerului Kelly Wearstler, iar masa a fost pregătită de bucătăreasa Camilla Marcus, specializată în produse vegane. Evenimentul a fost planificat de Stephanie Horton și sponsorizat de Shop by Google.
Grede, în vârstă de 43 de ani, a distribuit o serie de fotografii de la eveniment joi, 16 octombrie.
În fotografii, o vedem pe Meghan foarte stylish, cu un costum elegant din două piese, de culoare maro, asortat cu o cămașă albă, un colier auriu de la Aurate și părul prins, în stilul său deja emblematic.
Ducesa și-a completat ținuta cu o pereche de pantofi cu toc negri Balenciaga cu vârful ascuțit.
Meghan a început cu ideea de a crea un brand de lifestyle care să reflecte pasiunile ei personale — gătit, grădinărit, primirea musafirilor, viața de zi cu zi într-o manieră frumoasă și autentică. Brandul a fost lansat inițial sub numele American Riviera Orchard, inspirat de zona Santa Barbara („American Riviera”), locul în care locuiește, dar s-a renunțat la această denumire în favoarea „As Ever” pentru că numele vechi părea limitativ — sugera că tot ce produc e localizat în Santa Barbara, iar Meghan intenționa un portofoliu mai larg, cu produse din mai multe locuri.
De asemenea, logo-ul, identitatea vizuală, colaborarea cu Netflix în contextul show-ului ei „With Love, Meghan” au făcut parte din strategia de construire a brandului, pentru ca produsele să fie o extensie vizuală și emoțională a ceea ce ea spune că „a fost dintotdeauna”.
Cum a ajuns să producă vin
Intrarea în industria vinului e relativ recentă pentru As Ever. Primul vin lansat sub acest brand este un rosé din Napa Valley, descris de Meghan ca fiind „răcoros și echilibrat”, potrivit pentru ocazii relaxate. El se vinde exclusiv prin site-ul As Ever și se găsește destul de greu, lipsa stocurilor fiind una din marile probleme ale afacerii Ducesei.
Foto: Instagram