Meghan Markle, o nouă apariție superbă la Washington D.C. Ducesa de Sussex recucerește America

14 octombrie 2025   Royals

Este contestată, criticată sau îndrăgită, pur și simplu. Cert e că nora mai puțin preferată a Regelui Charles al Marii Britanii nu lasă indiferent pe nimeni.

De curând antreprenoare, dar implicată în cauze sociale de mulți ani, Meghan Markle este foarte solicitată pe la evenimente în ultima perioadă.

Publicația HELLO!, prezentă la Summitul celor mai puternice femei din revista Fortune, a detaliat faptul că Ducesa de Sussex a participat la eveniment și, mai mult, a vorbit aici despre parcursul ei până la statutul actual de antreprenoare. Căci o afacere e ca un copil, nu-i așa? Am putea spune că brandul ”As ever” pe care Ducesa se străduiește să-l crească este al treilea său copil.

Meghan e mândră de proiectul său menit să-i schimbe viața. A fost o oportunitate, dat fiind capitalul său de imagine. Iar aceste beneficii au fost exploatate de soția Prințului Harry. Cei doi soți se luptă din greu să se afirme, să clădească lucruri, să devină personalități independente de imaginea lor regală.

La începutul acestui an, Ducesa de Sussex a lansat mult așteptatul său brand de lifestyle, As Ever, iar de atunci a început să vândă produse precum propriul vin rosé, faimoasele sale gemuri, miere, ceaiuri, mix pentru clătite și alte produse inspirate de dragostea ei pentru gătit.

De atunci, a lansat și un alt podcast (la câțiva ani după ce și-a încheiat podcastul de debut, Archetypes), intitulat Confessions of a Female Founder (Confesiunile unei fondatoare), care a inclus deja fondatoare precum Tina Knowles, Sara Blakely și Heather Hasson, printre altele.

Ultima oprire din călătoria sa ca fondatoare este o apariție elegantă și glam la summitul Fortune's Most Powerful Women 2025 de la Washington D.C., la care a participat și corespondentul regal american al HELLO!, Alexandra Hurtado. Iar aceasta a detaliat aspecte legate de apariția Ducesei de Sussex la marele eveniment antreprenorial din Washington D.C.

Potrivit sursei citate, la întrunire, Meghan a purtat o bluză Gabriela Hearst cu o fustă Brochu Walker, cercei Polène și un inel Dior pe care l-a făcut la comandă pentru botezul fiului ei, Archie.

Odată cu lansarea As Ever, Meghan Markle a devenit din ce în ce mai activă pe rețelele de socializare, după ce anterior se retrăsese din social media.

Ducesa a detaliat: „Am avut o relație foarte complicată cu rețelele de socializare, după cum probabil vă puteți imagina, dar recunosc, de asemenea, rolul pe care îl joacă în afaceri.”

Meghan Markle a mărturisit că dorește să exploateze rețelele cumva doar de partea binelui.

”Știți că eu și soțul meu ne facem griji pentru potențialul negativ al rețelelor și vrem să protejăm cât mai mult și mai bine copiii. Așa că e un subiect sensibil. Dacă poți fi prezent în aceste spații și să rămâi de partea binelui, asta vine cu o valoare enormă. Așadar, vom continua să extindem amprenta brandului în acest spațiu social și digital.”

La eveniment, Meghan a fost o apariție superbă, în alb. Este una din alegerile sale de succes. Ducesa are o alură elegantă, iar albul a fost întotdeauna flatant pentru ea.

De data asta, și-a lăsat părul desfăcut, o alegere fericită, căci îi stă atât de bine.

Ducesa de Sussex și fondatoarea brandului As Ever, Meghan Markle, în cadrul Summitului Fortune Most Powerful Women 2025, la Hotelul Salamander, pe 14 octombrie 2025, la Washington, DC.

Foto: GettyImages

Mai multe