Metoda inedită care o face pe Kate populară, dar cu care ceilalți regali par patetici
Prințesa de Wales are un mod modern de-a se menține în atenția oamenilor și-a păstra legătura cu fanii ei, susține un expert regal.
Viitoarea regină britanică a făcut o pauză profesională mare anul acesta, pentru a se concentra pe sănătatea ei, dar, în același timp, a făcut un efort susținut ca să continue să-și susțină cauzele aproapiate sufletului ei.
„Baby Loss Awareness Week este extrem de importantă pentru toți cei care au trecut prin experiența devastatoare de-a pierde un copil. Transmit iubire, putere și speranță tuturor celor afectați de așa ceva!”, a scris recent Kate Middleton pe X și a semnat „C” pentru o notă persoanlă dată mesajului ei.
Fostul corespondent regal de la BBC, Jennie Bond, a ținut să sublinieze că simplul fapt că Prințesa de Wales își scrie singură mesajele pe social media este un nou mod regal de-a comunica cu publicul și un pas înainte pentru monarhia britanică.
„Este un mod eficient și modern de a-și folosi influența și-a se menține în strânsă legătură cu oamenii, chiar și atunci când nu bifează și-o apariție publică în persoană”, a ținut să precizeze expertul despre modul în care comunică Kate în ultima vreme. „Tocmai din acest motiv, comunicatele de presă emise de Palat arată acum destul de rigide și extrem de formale față de exprimările personale ale prințesei”, a conchis acesta.
„Social media poate fi o formă de abuz îngrozitor, dar Catherine și William demonstrează că platformele online pot fi folosite pentru a promova binele și bunătatea”, a adăugat Jennie Bond.
Prințul William preferă și el să transmită mesaje personale prin intermediul paginii de Instagram al lui și al lui Kate, care are deja 16,8 milioane de urmăritori, și semnează și el cu inițiala numelui său, W”, a continuat să explice expertul regal.
Cu alte cuvinte, Kate și William au găsit o metodă simplă și la îndemână de-a comunica, în timp ce „rivalii” lor, Prințul Harry și Meghan Markle încă bâjbâie în această privință, cu toate că se află în „libertate” de 4 ani deja și nu au nicio presiune din partea nimănui pentru a transmite mesaje cum consideră ei de cuviință întregii lumi.
Harry și Meghan nu au conturi personale de Instagram, cu ajutorul cărora să ne țină pe toți la curent cu viața lor, și toate informațiile despre activitatea lor este postată pe site-ul comun Sussex.com.
Ducesa de Sussex a mai avut o tentativă de a-și crea propriul site cu ajutorul căruia să le poată transmite tot ce-și dorește fanilor ei. Însă, dintr-un motiv sau altul, brandul ei de lifestyle, American Riviera Orchard, a întâmpinat tot felul de greutăți și nu prea este disponibil, în momentul de față, pentru noutăți despre Meghan Markle.
În timp ce Regele Charles și Regina Camilla preferă căile tradiționale de comunicare, adică acele comunicate de presă bățoase emise de Palat, și Ducii de Sussex încă nu și-au găsit vocea, Kate și William sunt cei care au reușit să evolueze în ceea ce privește modul de-a se menține populari în ochii oamenilor de rând. Lucru esențial pentru viitorul monarhiei, nu credeți?
foto - Profimedia