Motivul pentru care Meghan Markle nu a mai scos la vânzare nimic! Ce se întâmplă cu „As Ever”, brandul ei

4 iunie 2025   Royals

Meghan Markle face noi dezvăluiri despre brandul său As Ever, după succesul fulminant cu primele sale produse. Ducesa de Sussex explică decizia de a pune brandul pe pauză pentru a asigura stabilitatea și a gestiona așteptările clienților.

Meghan Markle, Ducesa de Sussex, a oferit recent noi vești despre marca sa, As Ever, după succesul fulminant ale primelor sale produse. Potrivit People.com, colecția inițială, care include gemuri, ceaiuri și biscuiți, s-a epuizat în doar 45 de minute după lansare.

Într-o postare pe Instagram din 3 iunie, Meghan a anunțat: „Tuturor celor care au așteptat și s-au întrebat, vă mulțumim! Produsele voastre favorite se întorc, plus câteva lucruri NOI pe care abia așteptăm să vi le arătăm. Vin luna aceasta... entuziasmați-vă!”.

Decizia de a pune marca pe pauză

În cel mai recent episod al podcastului său, „Confessions of a Female Founder”, Meghan a explicat decizia de a pune marca pe pauză înainte de a reaproviziona stocurile. Ea a subliniat importanța asigurării stabilității înainte de a continua.

„Apoi ce faci? Spui, OK. Am planificat cât de bine am putut”, a declarat Meghan. „Vom reaproviziona și vom vinde din nou într-o oră, sau este enervant ca client?”. Procesul de dezvoltare a produselor Meghan a împărtășit provocările întâmpinate în dezvoltarea produselor pentru As Ever.

Vorbind despre procesul de testare, ea a spus: „Când vorbești despre consumabile, chiar și gemul, are aceleași restricții - nu aceleași, dar foarte similare. Poți spune, 'Oh, am făcut asta în casa mea' ... Eu spun, 'Tocmai am cules aceste căpșuni, și e atât de grozav! Uite, am pus doar puțin zahăr și niște lămâie Meyer' și încerci să extinzi asta și vrei să gestionezi așteptările, dar vrei să împărtășești lucrul pentru care ai muncit atât de mult”.

Planuri de viitor

Meghan Markle a dezvăluit planuri de extindere a mărcii As Ever, cu intenția de a lansa oferte sezoniere pentru ospitalitate și casă. Într-un interviu exclusiv pentru PEOPLE în martie, ea a spus despre începerea propriei afaceri: „Au fost o mulțime de gânduri - chiar și cu numele”.

„Apreciez pe toți cei care mi-au oferit grația de a face greșeli și de a-l descoperi, și, de asemenea, de a fi iertători cu mine însămi în acest proces. Este o curbă de învățare”. Cu As Ever, Meghan Markle își propune să ofere o extensie a personalității sale prin produse atent selecționate și dezvoltate. Fanii mărcii pot aștepta cu nerăbdare noi lansări și poate chiar surprize în viitorul apropiat.

În timp ce marca se pregătește pentru relansare, rămâne de văzut cum va gestiona Meghan echilibrul între cererea mare și asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienți. Cu siguranță, următoarea etapă a As Ever va fi urmărită îndeaproape de fani și industrie deopotrivă.

Foto: Getty Images, Profimedia

Mai multe