Noua ipostază în care a apărut Meghan Markle alături de Prințesa Lilibet! Mama și fiica fac o activitate neașteptată împreună
Meghan Markle și fiica sa, Prințesa Lilibet, au apărut într-un videoclip adorabil în costume de apicultori. Ducesa de Sussex a împărtășit momentul dulce pe Instagram, arătând pasiunea lor comună pentru apicultură.
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, a împărtășit o imagine dulce ca mierea cu fiica ei, Prințesa Lilibet! Într-un videoclip postat pe Instagram Stories duminică, 25 mai, Meghan, în vârstă de 43 de ani, poate fi văzută apropiindu-se de o stupină în timp ce ține mâna fiicei sale de 3 ani. Cele două erau îmbrăcate în costume de apicultor identice, oferind o imagine adorabilă.
Videoclipul este însoțit de melodia «Sugar, Sugar» a trupei The Archies - aparent o aluzie subtilă la fratele lui Lilibet, Prințul Archie, în vârstă de 6 ani. Un detaliu încântător sunt cizmele multicolore ale lui Lilibet, care adaugă o notă jucăușă întregii scene.
Pasiunea pentru apicultură
Ducesa de Sussex și-a dezvăluit interesul pentru apicultură într-un episod al seriei sale Netflix „With Love, Meghan”. În deschiderea primului episod, Meghan manevrează cu îndemânare un stup viu. «Am senzații bune», a declarat ea în episod în timp ce extrăgea mierea, reflectând apoi asupra motivelor pentru care apreciază acest hobby.
„E ca un mic memento să faci ceva care te sperie puțin. Cred că asta e o parte din el, dar încerc să rămân calmă în asta. Pentru că e frumos să fii atât de conectat”, a spus ea. O pasiune regală
Meghan nu este singura membră a familiei regale care se bucură de apicultură. Kate Middleton, Prințesa de Wales, în vârstă de 43 de ani, are stupi la casa de țară a familiei sale din Norfolk, Anmer Hall. De asemenea, Regina Camilla se delectează cu apicultura și produce propria miere din stupii de la casa ei de țară, Ray Mill House, care este disponibilă pentru vânzare caritabilă la Fortnum & Mason.
Mierea ca afacere
Pasiunea lui Meghan pentru miere depășește sfera unui simplu hobby. Ea a vândut și o ediție limitată de Miere de Flori Sălbatice cu Fagure prin intermediul brandului său de lifestyle, As ever. Produsul s-a vândut atât de repede încât compania a supravândut accidental articolul, determinând-o pe Meghan să emită o scuză personală clienților care nu au reușit să îl obțină.
„Dragă prietene, Doamne, ce săptămână turbulentă a fost aceasta! Îți mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine”, a scris ea într-un e-mail către clienți. „Când va avea loc următoarea noastră lansare în ediție limitată, nu vei fi doar primul care va ști... vei fi primul care o va primi. Nu e nevoie să comanzi, îți va veni prin poștă ca un cadou de la mine”, a adăugat ea.
Foto: Getty Images, Profimedia