Succesul fulgerător al lui Meghan Markle! Noul proiect al soției Prințului Harry a stârnit entuziasm, iar stocul s-a epuizat rapid
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, a lansat primul său vin rosé prin brandul As ever. Vinul s-a epuizat în doar o oră și 15 minute de la punerea în vânzare pe 1 iulie.
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, a lansat primul său vin rosé sub marca As ever, care s-a epuizat în timp record. Vinul a fost pus în vânzare pe 1 iulie și s-a epuizat în doar o oră și 15 minute.
Lansat pe Wine.AsEver.com la ora 11.00, vinul 2023 Napa Valley Rosé a fost descris într-un comunicat de presă ca fiind „ușor, proaspăt și fără efort festiv”, precum și „atent selectat de Meghan, Ducesa de Sussex”. Prețul a fost de 30 de dolari pe sticlă, fiind disponibil în seturi de trei sticle, jumătăți de caz și cazuri complete.
Extinderea în domeniul vinurilor
Această lansare marchează începutul extinderii As ever în domeniul vinurilor. Marca a anunțat planuri pentru un vin spumant Napa Valley produs prin metoda champenoise, precum și alte soiuri în viitor. Meghan nu a comentat asupra coincidențelor legate de data lansării, dar vinul pare o alegere naturală pentru linia sa de lifestyle. Ducesa a avut anterior un blog de lifestyle numit The Tig, inspirat de vinul Tignanello.
Într-un interviu exclusiv în martie, Meghan a dezvăluit tradiția „nightcap recap” pe care o împărtășește cu Prințul Harry: „Cred că toți părinții în această fază, cu copii de aceeași vârstă, știu că e o rutină repetitivă”, a spus Meghan. Cuplul se bucură de „întâlniri de zi” la prânz, iar seara își împărtășesc experiențele zilei în timp ce pregătesc pachețelele pentru copiii lor, Prințul Archie și Prințesa Lilibet.
Semnificația datei de 1 iulie
Data lansării vinului coincide cu ceea ce ar fi fost a 64-a aniversare a Prințesei Diana, mama Prințului Harry. De asemenea, conform memoriilor Prințului Harry, Spare, 1 iulie marchează și începutul poveștii lor de dragoste, fiind ziua primei lor conversații în 2016.
Lansarea vinului urmează succesului inițial al mărcii As ever. Primul lot de produse alimentare stabile la raft s-a epuizat în mai puțin de o oră la debutul din 2 aprilie. Reaprovizionarea din 20 iunie a inclus anunțul lansării viitoare a vinului rosé. Meghan nu a oferit comentarii suplimentare despre coincidențele legate de data lansării vinului. Cu toate acestea, succesul rapid al produsului demonstrează interesul continuu pentru proiectele Ducesei de Sussex.
Cu această nouă aventură în lumea vinului, Meghan Markle continuă să-și extindă portofoliul de afaceri, combinând experiența sa în lifestyle cu pasiunea pentru vinuri de calitate. Rămâne de văzut cum va evolua marca As ever și ce alte surprize ne rezervă Ducesa în viitor.
Foto: Profimedia, Getty Images