Ziua și eșecul pentru Harry și Meghan. Ducii de Sussex au dat chix din nou, cu cel mai nou proiect

23 aprilie 2024   Royals

E ceva în aer sau pur și simplu membrii familiei regale britanice se află într-una dintre cele mai nefaste perioade.

Mult pomenitul nou podcast al Ducesei de Sussex pare că s-a împotmolit chiar înainte de a se lansa. Varianta îmbunătățită Archetypes, sau cel puțin așa l-a evaluat Meghan, a fost scos de pe lista priorităților, anunță în exclusivitate DailyMail. Se pare că Ducesa schimbă macazul. Este așa de încântată de brandul American Riviera Orchard, încât dorește să se concentreze deocamdată doar pe acesta, scrie Richard Eden.

Anul trecut, s-au despărțit în termeni foarte duri de gigantul Spotify, care i-a catalogat drept ”escroci”!

Ei bine, și de data asta Meghan Markle își vede interesul, iar colaborarea cu o agenție de talie mai mică nu se întrevede prea curând.

În februarie, Ducesa anunța cu surle și trâmbițe că a semnat cu Lemonada Media, o agenție care lucrează în sprijinul femeilor, să le redea speranța, atunci când ea dispare. Iată însă că soția lui Harry este prima care s-o spulbere, întrucât nu mai dorește să se dedice prea curând pregătirilor noului podcast.

Ducesa, care a produs doar o singură serie din podcastul său Archetypes pentru Spotify înainte de a se despărți de companie, a semnat cu Lemonada pentru a dezvolta și găzdui un nou podcast. Totuși, o sursă apropiată a dezvăluit că nu e cazul să așteptăm producția anul acesta. „Relansarea podcastului Meghan’s Archetypes a fost amânată până în 2025”, dezvăluie sursa din California, potrivit Daily Mail.

Între timp, Ducesa se axează pe gemurile sale de căpșuni, primul produs cu care a ieșit la vânzare sub umbrela noului său brand American Riviera Orchard. Producția aceasta locală copiază oarecum afacerea Regelui Charles, care comercializează de ani buni delicatese cu etichetă curată.

Meghan a trimis deja borcane influencerilor, iar produsul pare să fie pe gustul celor care l-au încercat. E posibil să renunțe la alte proiecte, dacă acesta se va concretiza și dacă îi va aduce profit, lucrul care o interesează cel mai mult.

Foto: Profimedia & GettyImages

Mai multe