BFM sună clopoţelul! Din 9 septembrie un nou format muzical, o nouă grilă, mai multe surprize!

5 septembrie 2019   News

Bucureşti Fm (BFM pentru ascultătorii săi) deschide noul sezon pe 9 septembrie cu o serie de schimbări, toate create pentru a-şi respecta misiunea asumată în faţa publicului său încă din 1990.

"Prin modificările operate în grila de program 2019-2020 dorim să adăugăm conţinut şi să îl proiectăm mai eficient, on air şi online, publicului ţintă pe care îl vizăm. Segmentul de public căruia ne adresăm preponderent este format din oameni activi, cu vârste între 29 şi 45 de ani, dinamici, implicaţi în societate, cărora le pasă, single sau cu familie şi copii, cu o viaţă profesională plină, interesaţi de subiecte şi activităţi extra-profesionale, care activează în propriile comunităţi sau îşi doresc să o facă, cu pasiuni pe care şi le cultivă în afara job-ului, preocupaţi de un stil de viaţă sănătos pentru ei şi cei din jur", spune Flavia Voinea – Managerul postului.

BFM devine HOT AC INFO (Hot Adult Contemporary INFO)

Bucureşti FM nu este un radio pentru toţi, este radioul comunităţilor urbane creative. 98,3 este frecvenţa pe care se regăsesc oamenii dinamici, implicaţi în societate şi în care îşi fac auzită vocea, cei care vor să schimbe percepţii şi mentalităţi, care dau plusvaloare comunităţilor din care fac parte.

Muzica Bucureşti FM se adresează unui public matur, între 28-49 de ani. Principala schimbare pe care o aducem este îmbunătăţirea conţinutului muzical prin diversitatea genurilor şi a decadelor abordate, dar şi printr-un sound original şi o atentă selecţie a melodiilor, pentru a influenţa obiceiurile de ascultare şi preferinţele muzicale ale publicului pe care îl ţintim în acest moment.

Formatul muzical al postului se va adapta creşterii de conţinut editorial propriu şi se defineşte ca HOT AC INFO (Hot Adult Contemporary INFO), ceea ce presupune o creştere a ponderii de informaţie în directă legatură cu difuzarea unui număr mult mai mare de piese, selectate riguros pe criterii de notorietate/gen/mesaj şi ritm. Selecţia pieselor, categoriile şi playlist-ul zilnic sunt realizate de o echipă alcătuită din trei redactori cu experienţă în domeniul muzical.

Matinalul – o nouă formulă

"BFM de Dimineaţă", matinalul care poate fi ascultat între 06.30 si 10.00, primeşte o nouă faţă, faţa lui Minculescu! Ce se întâmplă dacă-l pui pe Alex, un rocker convins, lângă funky Marius…? Ies scântei!

Realizatorii matinalului, Marius Stoica şi Alex Minculescu, promit artificii pe tavan, dimineaţa la trezire, pentru toţi cei aflaţi pe frecvenţa Bucureşti FM, şi-ţi dau un sfat: ,,Ca să ai noroc în viaţă, BeFM de Dimineaţă!”

Ştiri proaspete aduse de Tudor Dumitrescu, întreruperi, restricţii, trafic, meteo şi alte informaţii, rubrici cu lipici, funny stuff, fresh music şi invitaţi cu ştaif! O nebunie de emisiune, produsă de Roxana Drăgan.

"În cadrul  programului matinal vom invita în studio, ca şi până acum, artişti de Top, dar şi oameni care performează indiferent de domeniu, a căror activitate are relevanţă pentru ascultători, oameni care inspiră şi care sunt modele de urmat", a punctat Managerul BFM.

BFM susţine tinerii artişti

În cadrul emisiunii "Ore deschise", între 11.00 şi 14.00, Răzvan Petre pune muzică bună, dă informaţii soft despre evenimentele ce au loc în oraş şi primeşte invitaţi în studio, artişti tineri – aflaţi la debut. "Încercăm astfel să îi încurajăm pe cei care nu sunt încă într-o relaţie contractuală cu o casă de discuri sau care se află la începutul carierei şi au nevoie de sprijin! Bucureşti FM îşi asumă prin asta şi misiunea de promotor al tinerelor talente", explică Flavia Voinea.

În Comunitate revine!

Între 14.00 si 15.00, Mihaela Ioniţă şi Răzvan Ursuleanu strâng rândurile „În comunitate" şi te aşteapta la un talkshow pe teme diverse ce ţin de comunităţile apărute în Bucureşti, dar şi de subiectele majore care necesită dezbatere publică.

Schimbări şi în drive-time

Emisiunea "Sens Unic", programul de drive-time de luni-vineri de la 15.00 la 19.00, îi va avea ca realizatori pe Andreea Bratu şi Eugen Vrabie. Primeşti tot ceea ce ai nevoie să ştii şi eşti dispus să asculţi dacă eşti la birou sau captiv în maşină. Noutate absolută este rubrica ,,Contre-jour” - despre fotografie şi muzică, realizata de Bogdan Iorga – artist vizual, fotograf şi pasionat de istorie.  

BFM rocks!

Vineri între 22.00 şi 24.00, Lenţi Chiriac va realiza în direct emisiunea Studio Rock, cea mai veche emisiune de gen din România, care are deja un public fidel de 29 de ani de când se difuzează pe canalele radioului public.

"Serile de vineri, sâmbătă şi duminică vor satisface gusturile celor care de-a lungul vremii ne-au solicitat "mai mult rock in emisiuni specializate", invocând corect rolul pe care radioul public îl are în a difuza muzică din toate genurile. Cu cele trei emisiuni realizate de Lenţi Chiriac (Studio Rock, Hit Single Rock şi Istoria Rockului) ne asiguram un bazin constant de ascultători vineri, sâmbătă şi duminică pe tronsonul de seară, cel care suferă cel mai mult la capitolul audienţă.

În acelaşi interval orar (19.00-20.00) sâmbăta vom difuza în varianta editată City Vibes by Bucureşti FM concertul organizat de noi, miercurea în Bucureşti Mall Vitan. În cadrul concertelor vom aborda toate genurile muzicale şi vom invita artişti folk, pop, rock etc. din toate generatiile", conchide managerul BFM.

Studio între ascultători

"Cu microfoanele deschise îi aşteptăm pe cei valoroşi care vor să intre pe piaţa muzicală românească, în studioul amenajat în Bucureşti Mall Vitan. Acolo vom înregistra emisiunea Music Hub by Bucureşti FM, care va fi difuzată On Air duminica între orele 19-20. În fiecare ediţie va fi invitat un aspirant sau un artist consacrat alături de un debutant, pentru că schimbul de experienţă între generaţii şi susţinerea valorii şi talentului artistic este parte din misiunea noastră. Vom continua seria evenimentelor muzicale realizate în Bucureşti Mall Vitan.  Vom avea un studio propriu în locaţia menţionată, în care vom organiza evenimente, concursuri, emisiuni şi vom putea interacţiona direct cu publicul ascultător. Vom continua să realizăm propriile proiecte speciale (ex. 9scriitori din 9-a generaţie – o campanie de promovare a tinerilor scriitori, pe care o desfăşurăm cu două săptamâni înainte de Târgul Internaţional de Carte – Gaudeamus)", explică Mihaela Ioniţă – redactor-şef BFm.

Mai multe