Edward Norton şi Facebook-ul filantropiei

16 decembrie 2010   News

Aşa îşi numeşte actorul site-ul la crearea căruia a pus umărul chiar acum, în preajma Sărbătorilor. E vorba despre www.crowdrise.com, unde activităţile caritabile desfăşurate prin intermediului internetului ar trebui să devină mult

Aşa îşi numeşte actorul site-ul la crearea căruia a pus umărul chiar acum, în preajma Sărbătorilor. E vorba despre www.crowdrise.com, unde activităţile caritabile desfăşurate prin intermediului internetului ar trebui să devină mult mai plăcute.

Norton a explicat că până la crowdrise.com, donaţia era doar un simplu act plictisitor: un buton pe care dădeai click şi nimic altceva. „Iar noi ne dorim să comunicăm mai mult de-atât. Aceasta este o platformă unde poţi să înfigi un steag şi să spui «ăsta sunt eu», iar profilul tău să fie conturat de lucrurile de care-ţi pasă, care te pasionează, de cauzele pe care le susţii”, spune Norton. Şi pentru că întreaga idee a pornit ca un concept în care caritatea şi entertainmentul se întâlnesc, actorul spune că cei care fac parte din comunitatea Crowdrise vor putea câştiga puncte şi premii. „Dacă nu dăruieşti înapoi, nimeni nu te va plăcea. Aceasta este esenţa filozofiei noastre”, explică starul. O filozofie la care, cum era de aşteptat, au început deja să adere umlţi dintre prietenii celebri ai actorului.

Foto: Northfoto

Mai multe