Este deliciul lui Brad Pitt. Unul dintre cei mai apreciaţi bărbaţi consideră că e mai greu de satisfăcut, odată cu vârsta
Brad Pitt înaintează în vârstă şi devine din ce în ce mai misterios şi selectiv.
Unul dintre cei mai frumoşi bărbaţi ai planetei îşi selecteză tabieturile şi menţionează că e mai greu de satisfăcut, odată cu vârsta. Ba este şi mai morocănos, spune el. Nu poate fi impresionat aşa, cu una, cu două.
Cu toate acestea, a devenit ambasador al brandului De'Longhi şi apare într-o reclamă de mare impact, unde îl vedem rebel, pe motocicletă, cu şarmul său specific.
Este preferatul femeilor din lumea întreagă, iar mii de bărbaţi şi-au dorit să îi semene. A fost un sex simbol, care părea că le are pe toate: femei frumoase, roluri de excepţie, aspect grozav şi sex appeal. Actorul ajuns acum la 57 de ani mărturiseşte că toate gusturile i s-au schimbat, iar dacă ar fi să numească ce stil are acum, acesta ar fi niciun stil.
Brad s-a destăinuit revistei Esquire Magazine şi poate doar voia să fie modest, căci în noua sa reclamă emană senzualitate şi virilitate.
De asemenea, recunoaşte că de când a mai îmbătrânit, caută mai mult confortul. ”Îmi plac lucrurile fireşti, obiectele dedicate precum un ceas simplu sau o cameră foto. Nu-mi plac lucrurile ostentative şi sunt atent la detalii. Este epuizant să mă ghidez după tendinţe şi detest clasamentele, nu vreau să fiu în vreunul”, a mărturisit Brad Pitt.
El a explicat: ”Treaba e simplă. Pe măsură ce îmbătrâneşti, devii mai ţâfnos.”
În cea mai recentă reclamă pentru un aparat de cafea, este întruchiparea senzualităţii. Iar asta pentru că el însuşi se descrie ca un ”băutor de cafea pasionat şi rafinat”.
”Sunt un băutor de cafea convins. Este deliciul meu. De obicei, beau trei cappuccino dimineaţa şi dacă am multă treabă după-masa, mă răsfăţ şi cu un espresso.”
Brad a spus revistei People: ”Am colaborat cu acest brand întrucât sunt serioşi şi dedicaţi, au încredere în produsul lor şi celebrează măiestria moştenirii italiene a artei cafelei”.
Foto: Profimedia