Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară? Cum s-a îmbogăţit datorită Instagramului sora mai mică a lui Kim Kardashian
Noul număr al revistei Forbes din Statele Unite a stârnit mult amuzament şi ironii în rândul internauţilor din întreaga lume. Kylie Jenner, care aparte pe coperta revistei, este numită cea mai tânără persoană care poate face un miliard de dolari din propria afacere.
În vârstă de 20 de ani, Kylie are o avere de peste 900 de milioane de dolari, realizată în amre parte datorită companiei pe care a înfiinţat-o şi o conduce, Kylei Cosmetics. Astfel, ea este cea mai bogată din familia Kardashian-Jenner. Ca o comparaţie, Kim Kardashian are o avere de doar 350 de milioane de dolari.
„Iubesc reţelele sociale. În acest fel pot fi mai aproape de fanii şi de clienţii mei şi pot afla ce îşi doresc“, a spus Kylie Jenner în Forbes. Celebra revistă notează că firma lui Kylie valorează aproximativ 800 de milioane de dolari, iar celelalte contracte pe care ea le are valorează peste 100 de milioane de dolari. Dacă averea ei va ajunge la un miliard de dolari în acest an, Kylie va deveni cea mai tânără femeie care atinge acest prag din venituri proprii.
Potrivit Forbes, cea mai tânără persoană care a ajuns miliardată din proprile venituri este Evan Spiegel, fondatorul Snapchat, a cărui avere a ajuns la un miliard la puţin timp după ce el a împlinit vârsta de 20 de ani. Un alt tânăr faimos care a făcut primul miliard la o vârstă fragedă este fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, care avea 23 de ani când averea lui a ajuns la un miliard de dolari.
Compania lui Kylie a luat naştere în anul 2016 şi a devenit în scurt timp numărul 1 în cosmetice în special datorită Instagramului, unde vedeta se promovează intens. „Precum a făcut şi Kim Kardashian, Kylie Jenner si-a folosit bunurile pentru a câştiga atât faimă, cât şi bani. Însă, în timp ce sora ei e mai bine cunoscută pentru prima, Jenner s-a dovedit a fi adepta celei din urmă“, scriu cei de la Forbes.
Coperta revistei Forbes a stârnit însă rumoare în mediul virtual, iar internauţii au atacat atât revista, cât şi pe Kylie Jenner. Aceştia afirmă că a fi autorealizat înseamnă a face bani singur, pe când Kylie vine dintr-o familie înstărită, iar baza companiei a fost pusă cu bani primiţi de la părinţi.