Lensa îţi oferă 500 de lei pe ochelarii vechi, în luna septembrie
Lensa, cel mai mare lanţ de optică din România, oferă vouchere de până la 500 de lei pentru o pereche veche de ochelari de vedere, în luna septembrie. Programul "Rabla la ochelari de vedere” se va desfăşura în perioada 01.09.2021, ora 09:00 - 30.09.2021, ora 08:59.
Comanzi noua ta pereche de ochelari de vedere şi astfel intri în posesia voucherelor Rabla. În acest fel, poţi folosi un voucher Rabla pentru noii ochelari. De asemenea, poţi participa cu mai multe perechi de ochelari la programul Rabla. În program se pot înscrie mai multe persoane de pe aceeaşi adresă de e-mail, dar este important să menţionezi numărul total de perechi de ochelari de vedere pe care îi vei lăsa în showroomul nostru.
Fiecare voucher în valoare de 100 de lei poate fi folosit în showroomuri şi pe Lensa.ro pentru comenzi de minimum 300 de lei. Acestea nu se cumulează şi nu se pot preschimba în bani sau în alte beneficii.
Dacă nu ţi-ai ales încă modelul preferat pentru noii tăi ochelari de vedere, acum este momentul. Avem magazine in Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara.
Beneficiarii programului "Rabla la ochelari de vedere" primesc vouchere în valoare totală de 500 lei, adică 5 vouchere de 100 de lei. Fiecare voucher în valoare de 100 de lei poate fi folosit în showroom-uri şi pe
pentru comenzi de minimum 300 de lei. Acestea nu se cumulează şi nu se pot preschimba în bani sau în alte beneficii.
Showroomurile Lensa au cel puţin două cabinete oftalmologice şi peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere şi de contact expuse.
Prin această campanie ”Rabla la ochelari de vedere”, Lensa doreşte sprijinirea românilor să vadă bine şi oferă verificarea acuităţii vizuale gratuit în showroomurile Lensa, între 1 şi septembrie 2021.
Cum funcţionează programul "Rabla la ochelari de vedere”?
1. Te înscrii în program Intri pe
şi completezi formularul de înscriere, durează mai puţin de două minute.
2. Predai ochelarii de vedere vechi unui consultant Lensa Dacă nu ţi-ai ales încă modelul preferat pentru noii tăi ochelari, este momentul să o faci.
3. Verificăm prescripţia pentru ochelari Dacă ai o prescripţie mai veche de un an, te poţi programa la o consultaţie gratuită aici.
4. Comanzi noua ta pereche de ochelari de vedere şi intri în posesia voucherelor Rabla În baza prescripţiei, înregistrăm comanda noilor tăi ochelari - pentru care aplicăm un voucher Rabla.
5. Aştepţi SMS-ul de ridicare a comenzii Te anunţăm prin SMS când noua ta pereche de ochelari este gata.
În 2020, aproximativ 38.000 de persoane s-au înscris în programul "Rabla la ochelari", dintre care 70% au fost femei şi 30% bărbaţi. Circa 27% au fost tineri cu vârsta între 18-29 de ani, 23% au avut între 30-39 de ani, în timp ce 20% au avut între 40-49 de ani. Magazinul online şi offline de optică
a oferit anul trecut peste 110.000 de consultaţii optometrice gratuite, iar anul acesta estimează peste 200.000 consultaţii.
Clienţii care aleg să vină în magazinele fizice Lensa vor beneficia de determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului “Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari.
Consultaţii gratuite de determinare a dioptriilor
În sprijinul programului “Rabla la ochelari”, Lensa continuă seria de consultaţii gratuite de determinare a dioptriilor.
Această activitate, care continuă şi în 2021, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind acelaşi, de educare şi conştientizare.
Ce probleme au persoanele care poarta ochelari de vedere
Cele mai des întâlnite probleme ale purtătorilor de ochelari, pe care Lensa doreşte să le conştientizeze prin programul “Rabla la ochelari” sunt:
- ruperea neaşteptată a perechii vechi de ochelari, în condiţiile în care nu există o altă pereche de rezervă
- purtarea unor rame vechi şi deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas şi urechi
- purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere înceţoşată sau dureri de cap şi ameţeli
- purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul şi personalitatea purtătorului
Showroomurile Lensa au cel puţin două cabinete oftalmologice şi peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere şi de contact expuse. Prin această campanie ”Rabla la ochelari de vedere”, Lensa doreşte sprijinirea românilor să vadă bine şi oferă verificarea acuităţii vizuale gratuit în showroomurile Lensa.
În magazinele
, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcţie de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.). Se pot personaliza şi în funcţie de tipul de viciu de refracţie (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanţă şi de aproape etc.).
Ramele ochelarilor oferă în prezent opţiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalităţii, pentru adaptarea la diversele tipuri de activităţi (sport, citit, condus, lucru la calculator).
Atât în showroomul Lensa, cât şi pe www.Lensa.ro, clienţii pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar şi dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere şi de contact are furnizori importanţi în portofoliu precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon.
Lensa.ro - cel mai mare lanţ de optică din România
Brandul românesc
este fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani se situează printre cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România. Până în prezent, investiţiile în dezvoltarea reţelei de magazine proprii ajung la 800.000 euro.
În magazinele Lensa se fac peste 200.000 de comenzi anual. După 8 ani de la înfiinţare, Lensa.ro a acumulat peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot această perioadă au fost oferite 225.000 de consultaţii.