Noua ta viaţă: Cum supravieţuieşti reorganizării digitale a afacerii tale?

31 martie 2021   News

Trăim într-o lume care a impus transformarea pe fast forward a multor afaceri pentru a supravieţui pandemiei. Dar această transformare se face din mai multe surse, cere mai mult timp decât ai la dispoziţie, iar tu eşti presat de dead-line-uri şi cheltuieli. Şi, pe deasupra, nici nu eşti un guru al tehnologiei. Dar dacă răspunsurile la nevoile tale vin toate la pachet, dintr-un singur loc?

În ultimul an, am tot auzit despre cele mai variate probleme aduse de reorganizarea online a micilor afaceri pe timp de pandemie. De la micii întreprinzători care încă nu aveau un site pentru business-ul lor, iar restricţiile pandemice legate de desfăşurarea fizică a activităţii lor au impus mutarea în online a activităţii până la firmele pentru care sălile de şedinţă de altădată s-au transformat în birourile de acasă – iar căutarea de soluţii rapide pentru ca întâlnirile echipelor să se desfăşoare cât mai eficient a devenit obligatorie. Altfel spus, pandemia a accelerat digitalizarea afacerilor – iar acesta este unul dintre beneficiile perioadei de criză pe care o traversăm, pentru că la începutul anului trecut, România era codaşă la acest capitol: ne situam pe locul 27 din cele 28 de state membre ale UE în ceea ce priveşte competitivitatea în economia digitală. Doar Bulgaria se plasa după noi. Asta în condiţiile în care România este pe locul 5 în UE la conectivitate şi pe acelaşi loc la numărul de absolvenţi din industria IT. Avem specialişti, dar acest lucru nu se reflectă în gradul de modernizare al IMM-urilor, care au în continuare nevoie de sprijin în acest proces absolut necesar pentru a face faţă noilor provocări economice.

Îmi mut toată afacerea online şi am nevoie de ajutor”

Completa reorganizare remote a afacerii nu este deloc uşoară – pentru că dincolo de impedimentul adaptării psiho-comportamentale a echipei, este nevoie şi de ajutor specializat. Dacă te recunoşti în descrierile de mai sus, e timpul să accesezi pachetul pentru digitalizarea afacerii, de la Mastercard, care îţi va uşura toată această reoganizare, economisind bani, timp şi energie.

Cum te ajută pachetul Digital Workplace?

Concret, Mastercard a gândit un parteneriat în beneficiul tău. Mai exact, este vorba de un plan care vine în sprijinul pentru IMM-uri prin oferte speciale la plata cu cardurile Mastercard Business emise în Romania. Vrei să îţi reorganizezi complet în online afacerea, dar pentru asta ai nevoie de noi echipamente IT, de produse şi licenţe software, dar şi de suport de specialitate. Aşadar, trebuie să te adresezi mai multor furnizori de servicii şi nu ştii care sunt mai buni. Cu pachetul oferit de Mastercard şi Connections Romania, le ai pe toate la un loc – dispunând de expertiza unei echipe de încredere. Connections Romania este lider pe piaţa de digital transformation din România, cu prezenţă în Bulgaria, Serbia, Germania, Franţa, Austria, Olanda, SUA, Arabia Saudită şi Taiwan. Iar dacă deţii card , beneficiezi de 6 luni de asistenţă gratuită la achiziţionarea pachetului Digital Workplace pentru o perioadă de 12 luni.  

Ce conţine concret pachetul?

Soluţia oferită de Connections Romania constă în hardware, software şi suport, alături de consultanţă gratuită, de 2 ore, 4 ore şi, respectiv, 6 ore, în funcţie de tipul de pachet achiziţionat. “Digital Workplace” este primul serviciu smart de pe piaţa din România prin care poţi avea acces în acelaşi timp la echipamente IT&C, produse software şi suport de specialitate: de la achiziţia de laptopuri, sisteme desktop sau All in One la licenţe Windows, Office, Team şi suport IT remote sau on-site.

“Eu şi echipa mea am găsit soluţii temporare pentru lucrul remote. Mai putem beneficia de ajutor?

Digital Workplace este disponibil şi pentru companiile care au trecut definitiv la „work from home”. Prin accesul la o suită de software colaborativ, cum ar fi Microsoft TEAMS, comunicarea dintre angajaţii unei companii, prin apeluri de voce sau video, nu a fost niciodată mai uşoară, practic la două click-uri distanţă, fără costuri suplimentare. De asemenea, partajarea informaţiilor de orice fel va fi la fel de uşor de gestionat prin accesul la platforma Microsoft OneDrive. Achiziţionând acest serviciu, te poţi organiza mult mai uşor, având un singur furnizor pentru mai multe servicii şi poţi beneficia de o reducere  a cheltuielilor cu până la 30%, prin scăderea costurilor cu departamentul propriu de IT. Pachetul se adresează îndeosebi companiilor mici şi mijlocii, cu cel puţin 20 de angajaţi, şi este disponibil în mai multe variante, astfel încât să răspundă nevoilor tuturor potenţialilor clienţi. Echipele de suport sunt formate din personal certificat, cu o experienţă de cel puţin cinci ani în domeniul IT&C. Află mai multe despre Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale pe MyMastercard.ro.

Mai multe