Plaza România şi Bucureşti Mall anunţă noi deschideri de magazine în luna aprilie

11 aprilie 2014   News

Bucureşti Mall, cel mai iubit centru comercial din capitală si Plaza România, una dintre cele mai populare destinaţii pentru cumpărături, deschid luna aprilie cu douănoi inaugurări de magazine, ce vor completa cu succes oferta de fashion şi vor oferi consumatorilor motive în plus de a se bucura de cumpărături.

Bucureşti Mall, cel mai iubit centru comercial din capitală si Plaza România, una dintre cele mai populare destinaţii pentru cumpărături, deschid luna aprilie cu douănoi inaugurări de magazine, ce vor completa cu succes oferta de fashion şi vor oferi consumatorilor motive în plus de a se bucura de cumpărături.

Astfel, un nume cu o prezenţă puternicăla nivel internaţional - TIMEOUT, va deschide magazine în luna aprilie în ambele centre comerciale, în timp ce MOA, renumitul brand de accesorii fashion, cu o retea compusădin 350 magazine la nivel mondial, se va alătura Bucureşti Mall începând cu aceeasi lună.

“Dorim ca Bucureşti Mall săreprezinte prima alegere pentru clienţii săi, un spaţiu plin de culoare, forme şi produse, pentru cele mai exigente gusturi. Suntem încântaţi săputem completa mixul de chiriasi cu douăbrand-uri reprezentative pentru zona de fashion, acest lucru reprezintăun pasfiresc în dezvoltarea şi repoziţionarea centrului comercial. Ne bucuram căputem aduce un plus de valoare mall-ului nostru, dar şi varietatea ofertei, adaptată nevoilor consumatorilor”, Răzvan Gaiţă, General Manager Anchor Grup.

TIMEOUT crede cu tărie că un brand autentic ar trebui să fie un sinonim al hainelor confortabile, excepţionale. TIMEOUT a luat naştere în 1992, în California şi revine pe piaţa locală sub administratia echipei Kenvelo, care mai include în portofoliu brandul omonim, Lee Cooper, Tom Tailor, Brioche Doree si Mim Paris.Reţeaua naţionalăTIMEOUT cuprinde la acest moment 9 magazine. În Bucureşti Mall, retailerul californian va ocupa un spaţiu de 160 metri pătraţi şi va fi deschis la etajul 1 al centrului comercial, în timp ce magazinul din Plaza Romania va avea o suprafaţăde 162 metri pătraţi.

ţ

MOA, brandul francez de accesorii şi fashion, deţine la ora actualăpeste 350 de magazine în mai mult de 15 ţări. Echipa de stilişti MOA Paris, propune în fiecare sezon colecţii irezistibile, pline de culoare, ce permit fiecărei femei să-şi aleagăaccesorii practice, dar în acelaşi timp sofisticate, adaptate vieţii active urbane. În Bucureşti Mall, brandul MOA va ocupa o suprafaţăde 50 mp, iar magazinul va fi deschis la etajul 1 al centrului comercial.

“Sunt mândru săvăanunţdeschiderea celui de-al 8 lea magazin în Româniapentru femeile care nu au un magazin MOA aproape de ele în aceasta zonă, mai ales ca este un mall unde sunt prezente toate mărcile internaţionale”, Stéphane LAHAYE, Administrator MOA.

Începând cu anul 2013, Bucureşti Mall si Plaza Romania au intrat într-un amplu proces de repoziţionare, ce vizeazăimplementarea unor noi strategii inovative atat la nivel comercial dar şi de marketing. În plus, în luna iunie a acestui an, este programatăînceperea lucrărilor de renovare a centrelor comerciale.

Mai multe