Procesul AEG: MJ nu avea niciun sponsor pentru ultimul său turneu

31 iulie 2013   News

Imaginea nefavorabilă pe care a avut-o megastarul în ultimii săi ani de viaţă l-au privat de un sponsor pentru ultimul său turneu, în ciuda vânzărilor record de bilete la cele 50 de show-uri programate în turneul "This Is It".

Imaginea nefavorabilă pe care a avut-o megastarul în ultimii săi ani de viaţă l-au privat de un sponsor pentru ultimul său turneu, în ciuda vânzărilor record de bilete la cele 50 de show-uri programate în turneul "This Is It".

Familia Jackson a solicitat de la AEG, organizatorul celor 50 de concerte din turneul „This Is It“, daune de 1,5 miliarde de dolari, suma estimată a veniturilor pe care Michael Jackson ar fi putut să le obţină dacă ar mai fi fost în viaţă.

Însă Eric Briggs, director al companiei FTI Consulting, în calitate de martor al apărării, a contrazis această estimare, luni, în faţa Curţii Superioare din Los Angeles. El a declarat instanţei că imaginea cântăreţului era atât de proastă în anii de dinaintea morţii sale, pe 25 iunie 2009, încât nicio companie nu a dorit să îi sponsorizeze ultimul turneu.

Cu toate acestea, cele 50 de concerte pe care Michael Jackson urma să le susţină la Londra au devenit sold-out în doar câteva ore.

„Marile companii apreciază artiştii care pot fi mari interpreţi, dar asta nu înseamnă că vor neapărat să îşi asocieze numele cu ale lor“, a declarat Eric Briggs, potrivit Mediafax.

După părerea sa, imaginea lui Michael Jackson a cunoscut o îmbunătăţire în anii '90, dar a suferit şi o prăbuşire masivă în 2003, „din mai multe motive“, în special din cauza acuzaţiilor de pedofilie.

Pentru companiile mari, Michael Jackson era „un client riscant“, întrucât tot felul de dezvăluiri ar fi putut să apară în orice moment, „iar marilor firme nu le plac surprizele“, a subliniat Briggs.

Foto: pagina oficială

Mai multe