Se caută următorul star MARTINI!

28 mai 2012   News

MARTINI, una dintre cele mai emblematice mărci din lume, lansează împreună cu Christian Louboutin, membru al juriului internaţional, o nouă

MARTINI, una dintre cele mai emblematice mărci din lume, lansează împreună cu Christian Louboutin, membru al juriului internaţional, o nouă campanie provocatoare pentru a găsi următorul star feminin MARTINI.

Denumit după cocktail-ul cu acelaşi nume, MARTINI Royale Casting este un scouting de talente desfăşurat la nivel global cu scopul de a o descoperi persoana potrivită care să întruchipeze filozofia MARTINI, LUCK IS AN ATTITUDE. LUCK IS AN ATTITUDE este un principiu adânc înrădăcinat în istoria brandului, MARTINI fiind dintotdeauna un promotor al spiritului ludic şi al vieţii trăite cu intensitate.

Câştigătoarea castingului va călca pe urmele unor mari staruri precum Charlize Theron, Nicollette Sheridan şi Monica Bellucci şi va fi premiată cu 150.000 EUR, 12 perechi de pantofi marca Christian Louboutin şi 12 ţinute semnate de designeri celebri.

Campania globală MARTINI Royale Casting va avea loc live în 25 de ţări, începând cu data de 28 mai a.c., din Brazilia până în Spania, din Africa de Sud până în Italia. Câştigătoarea castingului va fi aleasă în octombrie de Christian Louboutin şi un juriu format din staruri internaţionale.

Fiecare dintre candidate va putea să acceseze pagina oficială WWW.FACEBOOK.COM/MARTINI, unde va încărca un scurt film prin care să demonstreze că ea ar trebui să fie următorul star MARTINI.

Louboutin a fost ales să jurizeze MARTINI Royale Casting datorită propriului său status iconic în lumea modei. “Sunt încântat să fac parte din juriul pentru campania Martini Royale Casting şi să mă alătur unui brand iconic, precum MARTINI, în căutările sale. Filozofia MARTINI, LUCK IS AN ATTITUDE este similară motoului meu personal- de ce nu?- şi aştept cu nerăbdare să găsim femeia care întruchipează aceste două maxime”, a declarat Christian Luboutin.

Ai atitudinea potrivitĂ pentru a deveni noul star martini?

Mai multe