Vârsta nu se ascunde, se sărbătorește! Divele 60+ au făcut SENZAȚIE pe podiumul de la Paris
Divele mature au făcut SENZAȚIE pe podiumul de la Paris. Ce explozie de bucurie s-a văzut pe chipurile lor.
Andie MacDowell, 67 de ani!
Cu o vastă experiență în domeniu, vedeta a defilat cu aplomb în timpul show-ului L’Oréal Spring Summer 2026, la Paris Fashion Week.
Philippine Leroy-Beaulieu, la 62 de ani!
Starul din ”Emily in Paris” are o senzualitate aparte și chiar este definiția sloganului ”vârsta e doar un număr”.
Ce s-a întâmplat, de fapt, la Paris? S-a împuternicit FEMEIA. Aceste dive atât de frumoase, atrăgătoare și magnetice ne arată că nu trebuie să ai 20 de ani pentru a fi o femeie feminină, sexy, dezirabilă.
Femeile zilelor noastre înțeleg mai mult ca niciodată că stă totul în atitudine, iar iubirea... începe întotdeauna cu tine!
Valoarea unei femei nu este dată de alții, ci este vital felul în care ea se percepe, se valorizează.
Iar aceste doamne prea puțin se gândesc la vârsta lor din buletin.
Unica și irepetabila Jane Fonda, la 87 de ani!
Heidi Klum, la 52 de ani!
Splendida Helen Mirren, la 80 de ani!
Iris Berben, incredibil, dar adevărat! Are 75 de ani!
Gillian Anderson, ca vinul vechi și bun, la 57 de ani!
Eva Longoria a trecut recent de pragul de 50 de ani și face senzație mai ceva ca-n tinerețe.
A fost o defilare cu un vibe atât de bun, plină de încredere și inspirație. L’Oréal s-a poziționat deja de ani buni ca apărător al ideii că frumusețea nu este vârsta.
Frumusețea nu are vârstă – cum a schimbat L’Oréal percepția în industria cosmetică
De zeci de ani, L’Oréal s-a impus ca unul dintre liderii globali ai industriei de frumusețe, însă ceea ce îl diferențiază nu este doar diversitatea produselor, ci și filosofia de brand: frumusețea nu se limitează la o anumită vârstă. Prin campanii puternice și mesaje inspiraționale, compania a transformat modul în care femeile (și bărbații) se raportează la îngrijirea personală, punând accent pe faptul că frumusețea este strâns legată de încrederea în sine și de felul în care alegem să ne exprimăm, indiferent de anii din buletin.
Unul dintre cele mai iconice sloganuri, „Because I’m Worth It”, a depășit de mult statutul de simplă reclamă și a devenit o declarație universală de valoare personală.
Pentru că merit!
Alegerea unor ambasadoare de toate vârstele – de la Jane Fonda sau Helen Mirren, la actrițe și modele tinere – arată că brandul își asumă o reprezentare incluzivă și autentică.
În loc să promoveze idealuri imposibile, L’Oréal transmite că frumusețea reală înseamnă diversitate și autenticitate. Această abordare a contribuit nu doar la succesul companiei, ci și la o schimbare de mentalitate în întreaga industrie, încurajând femeile să își celebreze frumusețea la orice vârstă.
Astfel, L’Oréal nu vinde doar produse cosmetice, ci promovează un manifest al demnității și libertății de a fi cine ești. Într-o lume în care presiunea asupra tinereții este încă prezentă, compania deschide un dialog sănătos despre frumusețe, încurajând oamenii să se bucure de fiecare etapă a vieții lor. Iar acest lucru o face să fie mai mult decât o marcă de cosmetice – o voce puternică pentru redefinirea frumuseții universale.
Foto: Profimedia