Vedete în rochii din mătase. Amalia Enache, Corina Caragea sau Carmen Negoiță, seducătoare la un eveniment fashion
Peste 150 de invitați au luat parte la ediția aniversară a Silk Garden Party, care a avut loc într-un cadru natural și rafinat.
Brandul Laura Hîncu Silk & Cashmere a aniversat pe 21 august zece ediții de Silk Garden Party, evenimentul anual dedicat comunității de mătase și cașmir.
Sub conceptul A Beautiful Mess, inspirat din cea mai recentă colecție de mătase semnată Laura Hîncu, evenimentul a transpus în scenografie și ținute filosofia brandului: armonie din contraste, fluiditate și drapaje, cu ținute spectaculoase, dar ușor de purtat.
Paleta cromatică formată din burgundy, ciocolatiu și negru a accentuat rafinamentul pieselor - de la rochii gown, midi și mini, la bluze, eșarfe, completate de colecția de piese dedicate călătoriilor & home design.
Silk Garden Party a început ca o întâlnire între femei care iubesc mătasea și s-a transformat, în timp, într-o comunitate. La aniversarea de săptămâna trecută au răspuns prezent vedete precum Corina Caragea, Paula Herlo, Lavinia Petrea, Amalia Enache, Anca Dumitrescu, Carmen Negoiță, Simona Țăranu, Alexandra Ungureanu sau Albertina Ionescu.
Toate aceste invitate celebre au purtat rochii sau piese din mătase, în culori vibrante sau clasice, precum negru, demonstrând încă o dată că acest material fluid și răcoros este cel mai potrivit pentru a fi purtat vara.
Corina Caragea a fost electrizantă într-o rochie lungă, albastră, în timp ce Anca Dumitrescu a ales roșul senzual, iar Amalia Enache, Lavinia Petrea și Simona Țăranu au rămas fidele conceptului de little black dress, în timp ce Paula Herlo a îndrăznit să aleagă o pretențioasă nuanță de maro. Invitatele celebre au demonstrat că less is more și au arătat de minune în ținutele afișate la Silk Garden Party, indiferent de culoarea aleasă.
Brandul românesc creează piese prêt-à-porter și demi-couture din mătase și cașmir, cu siluete minimaliste, tailoring și consiliere 1:1. La ceas aniversar, brandul rămâne fidel ideii de private fashioning - o experiență personalizată în urma căreia piesele se creează din dialogul dintre designer și purtătoare.
Foto: PR