Scarlett Johansson, afacere în domeniul frumuseţii. Produsele pe care mizează actriţa

23 februarie 2022   Vedete

Scarlett Johansson vrea să îşi facă un nume şi în industria frumuseţii.

Actriţa, în vârstă de 37 de ani, a anunţat, în 2021, că va lansa o gamă de produse pentru îngrijirea pielii, iar acum se pregăteşte pentru marele eveniment.

Noul brand al lui Johansson, The Outset, are acum atât un site, cât şi un cont de Instagram. „Am fost faţa mai multor mărci de lux de-a lungul carierei mele şi toate aceste experienţe au fost cu adevărat minunate”, a spus Johansson pentru Vogue în numărul din martie al revistei.

Deşi nu se ştie pe ce produse va miza compania, o fotografie postată pe un site de socializare arată patru dintre loţiunile care ar urma să fie fie scoase pe piaţă. Se pare că fanii sunt încântaţi de lansare, pagina Instagram strângând rapid aproape 30.000 de urmăritori.

„Cred că întotdeauna am simţit că interpretez un personaj în acele campanii şi, pe măsură ce am evoluat, am vrut să creez şi să reprezint un brand care să fie cu adevărat pentru mine”. Actriţa a mărturisit, de asemenea, într-un videoclip, unde apare alături de co-fondatorul Kate Foster, că speră că The Outset va fi „un brand accesibil”.

Mama a doi copii, Scarlett nu este prima celebritate care se lansează în această aventură.  Rihanna, Kylie Jenner , Jessica Alba sunt doar câteva dintre  celebrităţile care au succes în acest domeniu. Ba mai mult, John Legen şi Hailey Baldwin îi vor urma exemplul în acest an şi vor lansa câteva produse pentru îngrijirea pielii.

Mai multe