Sexy-colaborare Rihanna şi Lourdes Leon. Cele două au pozat provocator în reclamă la lenjeria intimă a cântăreţei

20 ianuarie 2022   Vedete

Rihanna a dat lovitura cu brandul său de lenjerie intimă Savage X Fenty. În vara 2021, artista a intrat oficial în topul miliardarilor planetei.

Se pare că afacerea cu lenjerie intimă e foarte profitabilă în State, mai ales dacă în spate se află un nume de artist. Şi Kim Kardashian se află pe un trend ascendent, tot cu un brand de lenjerie intimă.

De la înfiinţare, Rihanna s-a distanţat de concurenţă prin reclame inedite. Iar noua campanie nu face excepţie. Invitata este Lourdes Leon, fiica de 25 de ani a Madonnei. În septembrie, aceeaşi Lourdes a defilat în prezentarea Rihannei. Acum, ea a îmbrăcat o ţinută sexy roz intens, cu ciorapi plasă şi pantofi cu toc, în timp ce Rihanna a optat pentru piese roz pudrat, super sexy, dar şi un corset care i-a evidenţiat corpul de felină.

Articolele de lenjerie intimă sunt accesibile ca preţ. De exemplu, un bikini din noua colecţie ajunge la 50 de dolari, iar corsetul costă 65 de dolari. Un halat sexy cum este cel purtat de Lourdes ajunge la 85 de dolari. În recenta reclamă mai apar Quannah Chasinghorse, Tess McMillan, Alva Claire, Souizz, Shugga, Sarah Kim Nyja şi Evan Leff.

Brandul Rihannei acoperă toate genurile de corpuri, inclusiv femeile care poartă mărimi mari îşi pot găsi lenjerie sexy. Poate asta este şi cheia succesului artistei: faptul că a creat un concept pentru toată lumea, indiferent de sex, măsură sau concepţii. Afacerea condusă de Rihanna a avut în 2021 o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari.

Foto: Profimedia

Mai multe