Totul e din partea casei! Ceasuri, genți, vouchere și alte gratuități la care se bucură vedetele
“Nu e corect!”, ar spune unii. În timp ce anonimii cu venituri modeste fac economii pentru a merge într-o vacanță sau pentru a-și cumpăra o geantă sau un telefon, celebritățile le primesc G-R-A-T-I-S.
Și asta chiar dacă și le permit, fără să-și zguduie serios bugetul. Da, celebritatea vine cu unele avantaje extrem de plăcute. Pe lângă faptul că starurile de primă mână au venituri cu zerouri inimaginabile, acestea primesc și o mulțime de gratuități de lux.
Cât de multe? Publicația Vulture a făcut un calcul aproximativ și-a ajuns la concluzia că o Kim Kardashian, de exemplu, se bucură de cadouri publicitare în valoare de circa 100.000 de dolari anual.
Ai zice că, într-o era a influencerilor, nu trebuie să fii chiar superstar în showbiz pentru a primi lucruri pe gratis, însă în cazul vedetelor vorbim de alt nivel. Unul al luxului absolut, primit for free și fără nicio obligație.
Vacanță de nabab: cost zero
Știți acele fotografii exotice cu o Paris Hilton în Hawaii sau cu Jennifer Lopez și Ben Affleck prin toată lumea? Ei bine, celebritățile de acest tip nu plătesc nimic pentru a-și răsfăța trupurile VIP prin resorturile de lux.
Nu generalizăm, dar... în general așa stă treaba. Cadourile de acest gen sunt primite chiar și-n pungile cu goodies de la marile gale de film. La una dintre edițiile Premiilor Oscar, actorii nominalizați s-au bucurat să descopere în pungulițele lor cu cadouri și vouchere cu vacanțe gratuite în unele dintre cele mai luxoase destinații din lume, relatează Business Insider.
Voucherele au inclus un sejur de trei nopți la exclusivistul Grand Hotel Tremezzo situat în Lacul Como din Italia – unde prețul unei camere începe de la 900 de dolari pe noapte – și o ședere de o săptămână la centrul spa Golden Door din California de Sud, evaluată la aproape 10.000 de dolari.
Înrgopate în haine de lux
Când o vezi pe Nicole Kidman sau pe Angelina îmbrăcată ca o zeiță pe covorul roșu, să nu te gândești că rochia de zeci de mii de dolari a fost cumpărată. Nu, astfel de dive sunt implorate să primească haine scumpe, gratis și cu multe mulțumiri. După cum explică portalul SheFinds, celebritățile primesc adesea bunuri de lux gratuite de la echipele de PR ale designerilor, știind că, dacă oamenii văd o vedetă purtând hainele brandului, sunt influențați să le cumpere și ei (dacă și le permit).
Cea mai bună reclamă o faci pe trupul unei vedete, până la urmă... Ei bine, starurile primesc între 20 și 60 de articole vestimentare de firmă, în fiecare lună!, în funcție de dimensiunea companiei. Pe lângă faptul că primesc hainele gratuit, unele dintre ele sunt și plătite pentru purtarea unei mărci la un eveniment public. De exemplu, când era pe val, actrița Lea Michele a fost plătită cu 20.000 de dolari pentru a purta Lacoste la festivalul de muzică Coachella, susține New York Post.
Gențile au mai mult farmec dacă sunt cadou
Deși vedetele își permit o poșetuță de câteva mii de euro, de obicei nu trebuie să plătească nimic: li se oferă gratuit, cu complimente din partea casei. Surorile Kardashian apelează adesea la rețelele sociale pentru a posta poze cu gențile de lux care le-au fost trimise, adesea chiar de către designeri în persoană. Khloé Kardashian obișnuia să facă publice multe dintre gratuitățile primite prin curier, care includeau o serie de genți de mână de ultimă generație, cu etichete de preț pe măsură.
Un clutch personalizat Judith Leiber primit de aceasta este evaluat la 10.000 de dolari, iar alte trei genți Louis Vuitton, la circa 5.500 de dolari fiecare, conform estimărilor Daily Mail. Cu pantofii e aceeași poveste, la fel de frumoasă. Portalul SheFinds arată că un model de ghete preferate de vedete, Rag & Bone Newbury, în valoare de 297 de dolari, purtate frecvent de staruri precum Sienna Miller, Katie Holmes și Gwyneth Paltrow, le-au fost cel mai probabil dăruite.
Jucării pentru băieți
Ar fi culmea să primească gratis și mașini! Hold my beer!, ar spune unele vedete. Da, unele dintre ele, cele mai norocoase, nu trebuie să plătească întotdeauna factura completă pentru a se urca la volanul unor bolizi cu prețuri astronomice.
Se obișnuiește ca, la Hollywood, branduri precum General Motors sau Audi să acorde contracte de închiriere pe termen lung celebrităților, relatează Vulture, cu reduceri semnificative. Iar ambasadorii mărcilor auto, cum ar fi Hugh Jackman pentru Audi, primesc adesea o mașină ca parte a acordului lor, declară Audi pentru Drive.com, dar compania își păstrează, totuși, proprietatea.
Acest lucru se întâmplă și pe teren mioritic, dar suntem siguri că vedete stratosferice precum Leonardo DiCaprio sau George Clooney primesc și cadou, cu fundă roșie în fața porții, aceste bijuterii pe patru roți. Cât despre ceasuri, acestea sunt echivalentul genților de lux în cadrul starurilor masculine. Toată lumea care este cineva primește unul. De lux, să ne-nțelegem. La o ediție a Festivalul de Film de la Cannes, oaspeți selecți precum Keanu Reeves și Adrien Brody au plecat acasă și cu câte un ceas Jean Richard de 6.000 de dolari, informează Fox News.
Foto: profimedia, getty images