News

Andreea Raicu: 6 trucuri pentru a slăbi fără sport

Pentru cei care nu au timp să meargă la sală ori pentru cei care nu sunt, de felul lor, persoane foarte active, vedeta are o serie de sfaturi care îi poate ajuta să scape de câteva kilograme în plus, apelând la unele mici trucuri.

Nu toată lumea iubeşte sportul. Iar unii chiar nu au timp să ajungă la sală. Pot, însă, apela la unele trucuri pentru a face mai multă mişcare decât în mod normal. Andreea Raicu ne spune cum.

1. „Stai în picioare la birou, în timp ce lucrezi la laptop. Chiar şi o oră-două. Când stai în picioare, muşchii şi inima trebuie să lucreze ca să-ţi menţină corpul în această poziţie“, ne sugerează vedeta pe blogul personal.

2. „Mergi! Mersul arde in jur de 220 de calorii pe oră“.

3. „Parchează maşina mai departe de serviciu şi ia-o pe jos până la birou, fă o plimbare după fiecare masă ca să-ţi intensifici metabolismul, ieşi în parc de câte ori ai ocazia“.

4. „Respiră corect. Când respiri corect, contracţiile ritmice ale vaselor abdominale ajută la o mai bună circulaţie a sângelui în corp, ceea ce creşte şi cantitatea de oxigen şi rata metabolică. Iar acest proces ajută corpul să ardă mai multe calorii. Trage aer în piept puternic, pe nas, ţine-l câteva secunde, şi elibrează-l pe gură“.

5. „Ia-o pe scări! O persoana de 60 de kilograme va arde 10 calorii pe minut urcând scările. Poate nu pare mult, dacă urci scările de 3 ori pe zi, vei pierde 30 de calorii, iar pe săptămână se va ajunge la 150 de calorii“.

6. „Mănâncă micul dejun – e important fiindcă îţi pune metabolismul în mişcare de la prima oră. Dacă sari peste micul dejun, corpul nu începe să ardă calorii decât la prânz, când ai prima masă“, sunt sfaturile Andreei Raicu pentru un stil de viaţă mai sănătos, relatate pe blogul personal.

Foto: pagina personală