Body & Soul

Carmen Negoiţă, exerciţii extreme pentru un abdomen de invidiat FOTO

Carmen Negoiţă, exerciţii extreme pentru un abdomen de invidiat FOTO camera-retro icon Vezi galeria 4 poze

În doar 6 săptămâni, bloggeriţa speră să obţină rezultate spectaculoase, cu ajutorul unei tehnici noi.

Carmen Negoiţă şi-a propus ca vara aceasta să obţină un abdomen plat, tonifiat, şi să scape de depunerile de grăsime din această zonă problematică. Vedeta a intrat într-un program de sport fulger care poate oferi acest rezultat în doar şase săptămâni.

Este vorba de programul Six Week Challenge de la Bodyshape Transformation Center. Acolo Carmen face mişcare de trei ori pe săptămână, câte 45 de minute, făcând exerciţii sunt pe cât de inedite, pe atât de eficiente. Nu lucrează cu aparatele clasice de sală, ci, supravegheată de antrenori, împinge o sanie grea, trage de sfori, aruncă în sus şi apoi izbeşte de podea o minge medicinală, chiar loveşte cu barosul o anvelopă de tractor. Toate aceste exerciţii sunt extrem de eficiente şi lucrează toate grupele de muşchi în foarte scurt timp. În plus, Carmen a primit de la specialiştii Bodyshape un plan nutriţional personalizat şi chiar şedinţe de coaching pentru a o sprijini mental în atingerea targetului dorit.

“Scopul meu este să dau câteva kilograme jos, în jur de 4, şi să scap de grăsimea de pe abdomen, pentru că este zona în care, în cazul meu, se depune cel mai rapid. Acum, prin antrenamentele de la Bodyshape, trebuie să ard grăsimea, să pun masă musculară şi să îmi tonifiez frumos corpul. Fac asta nu doar pentru fizic, ci să îmi şi recâştig rezistenta, forţa şi suflul, să ajung să nu obosesc atăt de repede. La Bodyshape îmi place că lucrez toate grupele de muşchi într-un antrenament de doar 45 de minute. Lucrez şi forţă, şi upper body şi lower body şi fac şi cardio. Este pur şi simplu senzaţional, foarte eficient, 45 de minute, de trei ori pe săptămână, într-un grup de oameni foarte cool, pe muzică, într-o atmosferă ca în club. Pentru mine este perfect pentru că am zilnic un program foarte încarcat şi reuşesc să fiu astfel foarte eficientă”, declară Carmen Negoiţă.

Ce presupune antrenamentul cu barosul?

Unul din cele mai inedite, dar şi mai eficiente, exerciţii de tip cardio din cele mai noi antrenamente fără aparate, este cel care implică lovirea unei anvelope de tractor cu un baros, un ciocan de mari dimensiuni şi îndeajuns de greu pentru a fi folosit cu lejeritate.

Acest tip de exerciţiu este inclus şi în antrenamentele de la Bodyshape şi este printre cele mai populare printre cei care au slăbit şi şi-au definit silueta la acest centru din Bucureşti.

„Dacă îţi doreşti să dezvolţi forţa brută şi puterea explozivă, nimic nu te ajută mai mult decât un antrenament cu barosul. Pe lângă beneficiile fizice, ai parte de un sentiment foarte plăcut şi eliberator de stres când învârţi şi trânteşti barosul cât poţi de tare. Scoate din tine ultima picătură de energie negativă şi te face să te simţi ca un supererou.

Exerciţiile cu barosul de la Bodyshape pot fi folosite în cadrul un circuit de condiţionare fizică sau separat, de sine stătătoare, pentru dezvoltarea forţei explozive.

Pe lângă creşterea forţei explozive, aceste exerciţii ajută la creşterea stabilităţii încheieturii mâinii şi la creşterea forţei în antebraţe şi la degete.

Aceste exerciţii se execută folosind mişcări ample şi articulaţii multiple, dezvoltând astfel agilitate, cordonare, viteză şi concentrare mentală.

Când te antrenezi cu barosul este important să te concentrezi pe mişcarea de lovire (a unei anvelope de tractor de preferat), pentru că aceste mişcări dezvoltă anduranţă în zone cheie ale corpului tău: spate, umeri, trapez, braţe şi abdomen. De asemenea, poziţia picioarelor este esenţială; trebuie să pivotezi la exerciţiile cu răsucire, apoi să te asiguri că picioarele sunt bine ancorate în sol pentru a avea o bună stabilitate.