Body & Soul

Cum se menţinea suplă Sophia Loren? 5 dressinguri pentru o siluetă fit

Cum se menţinea suplă Sophia Loren? 5 dressinguri pentru o siluetă fit

În loc să te laşi păcălit de acele dressinguri pe care le găseşti de-a gata în supermarketuri, prepară-le chiar tu, acasă! Alege pentru ele cele mai nutritive uleiuri naturale, prietene ale siluetei tale! Sophia consuma câte două linguri de ulei de măsline pe zi Cu ulei de şofrănaş

Ce elimini?

Grăsimea abdominală

Da, pare greu de crezut că un ulei te poate ajuta în lupta pentru o talie mai subţire, dar cercetătorii au ajus la această concluzie: un consum moderat de ulei de şofrănaş te ajută să scapi de grăsimea abdominală. De ce? Pentru că uleiul extras din şofran ne alimentează cu acid linoleic, iar acesta stimulează celulele musculare să ardă grăsimea abdominală pentru combustibil. Acest efect al uleiului de şofrănaş te ajută să reduci grăsimea depozitată în jurul taliei cu circa 10%, în 16 săptămâni.

Cum îl poţi prepara?

Ca pe un dressing picant pentru salate sau pui la grill. Combină într-un borcan cu capac circa 50 ml de ulei de şofrănaş, două linguri de oţet de vin alb, o linguriţă de miere, o lingură de parmezan ras şi două linguriţe de pătrunjel tocat. Închide capacul şi amestecă!

Cu ulei de măsline

Când este folositor?

Când ţi-e foame!

Vei înţelege foarte repede cum stă treaba cu el. Acidul oleic conţinut de acest ulei vegetal creşte producţia de hormoni responsabili cu suprimarea apetitului, iar acest lucru duce la scăderea senzaţiei de foame cu 40%. Şi acest lucru durează chiar şi patru ore. În plus, uleiul de măsline stimulează metabolismul, astfel încât arderea caloriilor să se producă mai rapid.

Cum îl poţi prepara?

Amestecă două linguri de oţet de mere, sucul de la jumătate de portocală, o linguriţă de miere, 50 ml de ulei de măsline şi două linguri de busuioc tocat, pentru un dressing care te va sătura pentru un timp îndelungat.

Pastele şi fructele de mare condimentate bine sunt preferatele ei

Cu unt de migdale

Când este folositor?

În caz de balonare

E drept că untul de migdale nu-ţi sună cel mai bine atunci când eşti balonat, însă probioticele sau fibrele fermentabile pe care le conţine acesta hrănesc bacteriile benefice din intestin. Prin urmare, senzaţia de balonare poate scădea cu până la 50 %. Specialiştii atrag atenţia că efectele probioticelor s-au observat la migdalele nedegresate, care şi-au păstrat concentraţia naturală de lipide.

Cum îl poţi prepara?

Pune într-un recipient 80 g de unt de migdale, un căţel de usturoi, sucul de la o lămâie, o lingură de miere, două linguri de apă fierbinte şi două linguriţe de cimbru proaspăt, amestecă-le şi serveşte-le ca dressing.

Cu ulei de susan

Când este folositor?

Când ai poftă de dulce!

Sau de alte gustări nesănătoase, între mese. Senzaţia aceea de foame exagerată, care te face să mănânci întruna, între mese, poate fi cauzata de fluctuaţiile rapide ale zahărului din sânge, lucru care duce la creşterea valorilor insulinei. Ei bine, uleiul de susan conţine polifenoli care contracarează acest neajuns. Un studiu arată că persoanele care au consumat zilnic acest tip de ulei au redus cu 31 % nivelul insulinei din organism, responsabil cu foamea exagerată.

Cum îl poţi prepara?

Amestecă  bine 80 de ml de oţet de orez cu 60 de ml de ulei de susan, o lingură de miere, o lingură de ghimbir ras şi două linguriţe de piper negru proaspăt! Serveşte dressingul la salate uşoare de vară.

Şi azi, la 82 de ani, Sophia este o prezenţă sexy

Cu ulei de nuci

Când este bun?

Când te simţi fără vlagă

Toată lumea ştie că banala nucă este un aliment minune datorită conţinutului ei bogat în acizi graşi esenţiali Omega-3. Iar această doză de substanţe benefice ajută organismul să ardă grăsimea depozitată în organism şi să o transforme în combustibil. Mai multă energie pentru tine, cu alte cuvinte.

Cum îl poţi prepara?

Iată o idee excelentă de dressing pentru salata de paste: pune, într-un blender, 250 de grame de pătrunjel, 120 g de spanac, doi căţei de usturoi, trei linguri de jumătăţi de nuci, două linguri de suc proaspăt de lămâie, 120 ml de ulei de nuci şi un sfert de linguriţă de sare de mare. Amestecă până se face ca o pastă şi serveşte proaspăt!