Daniel Buzdugan, vacanţă în Grecia: "Nu sper nimic, nu mi-e frică de nimic, sunt liber!"

14 august, 2020
4 daniel2 jpg jpeg

Daniel Buzdugan îşi petrece vacanţa în Grecia la fel ca în ultimii ani, dar frumuseţea locurilor continuă să îl cucerească. Prezentatorul a vizitat zona unde s-a filmat faimoasa producţie  „Zorba grecul”.

„Există un film și un cantec pe care majoritatea oamenilor din întreaga lume și le-aduc aminte instant atunci când vine vorba de Grecia. Filmul respectiv este „Zorba grecul”.

Am ajuns la Heraklion, la locul de veci al celui care a a scris romanul Zorba grecul și pe mormântul căruia stă scrisă o frază superbă, ca o rugăciune: Nu sper nimic, nu mi-e frică de nimic, sunt liber! Omul din spatele personajului Zorba nu este nimeni altul decât scriitorul Nikos Kazantzakis. El este o comoară națională pentru greci, născut și crescut în locul cu cel mai albastru cer din lume: CRETA! Când regizorul grec Michalis Cacoyiannis a propus pentru filmare câteva locuri, a existat o aprobare unanimă pentru insula Creta, cu peisajul său uluitor, sălbatic și frumos. O alegere inspirată pentru celebra scenă a dansului lui Zorba interpretat de Anthony Quinn a fost plaja Stavros de lângă Chania, cu fundalul său montan și cu răsăriturile și a apusurile de soare superbe. Partitura muzicală a filmului a fost scrisă de un alt îndrăgit cretan, Mikis Theordorakis, care a schimbat modul în care Grecia a fost percepută în lume. Ieri am stat aproape 2 ore la mormântul lui Nikos Kazantzakis , era atat de frumos și liniste sub albastrul cer cretan , acolo deasupra mării în timp zeci de oameni tineri veneau să depună câte un gând la mormântul iubitului lor cretan... Sunt multe locuri frumoase în lume, dar din păcate nu toate au câte un KAZANTSAKIS! Multumesc , Nikos pentru imboldul de a descoperi și de a mă îndrăgosti iremediabil de acest tărâm dumnezeiesc!’’, povesteşte prezentatorul.

3 daniel3 jpg jpeg

Daniel a întâlnit în timpul călătoriei şi o familie de români. „Mi-am făcut tura miscare prin munţii Cretei şi după aproximativ o oră jumătate de mers pe jos am ajuns într -un loc deasupra mării, unde am oprit pentru o apă şi minim 3 cafele.

La un moment dat am auzit:<<uite-l pe Buzdugan"

Şi aşa am cunoscut o familie frumoasă din Iaşi aflată în vacanţă în Creta.

Au fost singurii turişti din Iaşi care au zburat săptămâna trecută cu un avion gol pentru că toţi ceilalţi pasageri au renunţat la vacanţă. La fel ca şi ei am visat la vacanţa asta, la senzaţiile pe care le trăiesc acum şi mă bucur din toată inima că nu sunt singurul care simte asta!

1 daniel jpg jpeg

În timpul sejurului, prezentatorul a fost surprins şi de fiica sa, care i-a împrumutat cămaşa pentru o poză. “Mi s-au tăiat picioarele când am văzut-o, m-a strigat: <<Tata, hai să-mi faci o poză așa>>. Acum sper să nu-mi ceară și Luca să-i fac o poză în rochia lu maică-sa”

Recente pe Ok! Magazine

Kim Kardashian și Emma Roberts ele, Profimedia (2) jpg
Nadia și Tarom jpg
andreea marin monia barladeanu ilinca vandici jpg
Mathilde Pinault, Francois Pinault, Salma Hayek, Profimedia (1) jpg
david si victoria beckham
Celine Dion la Premiile Grammy 2024, Getty jpg
Lady Gaga și Joaquin Phoenix, Profimedia jpg
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu si Catalin Scarlatescu   MasterChef Romania 2024 jpg
James Middleton   Instagram, Profimedia jpg
Regina Elisabeta a II a a parut fragila la intalnirea cu Liz Truss de la Castelul Balmoral (3) jpg