Body & Soul

Dieta anti-ţesut adipos. Ce să mănânci pentru o talie mai subţire?

Dieta anti-ţesut adipos. Ce să mănânci pentru o talie mai subţire? camera-retro icon Vezi galeria 5 poze

Un abdomen plat ca-n tinereţe pare ceva aspiraţional.

Totuşi, cu voinţă şi o dietă corectă, silueta ta poate căpăta o formă mai mult decât atrăgătoare. Află ce să mănânci înainte de a merge la plajă!

Banane sau cartofi dulci

Alimentele bogate în potasiu sunt ideale pentru a arăta şi a te simţi subţire în costumul de baie, deoarece acestea combat balonarea. Alături de banane, alte alimente bogate în potasiu sunt cartofii dulci, morcovii şi portocalele. Consumate în zilele de vacanţă, te vor ajuta să ai un tranzit confortabil şi să uiţi de senzaţia supărătoare de stomac umflat. La polul opus, cartofii prăjiţi, chipsurile sau burgerii, bogate în sodiu, forţează corpul să reţină apă, ceea ce te face să te simţi balonată.

Iaurt şi chefir

Cheia unui stomac fericit pe tot parcursul verii este să consumi o parte echitabilă de bacterii bune cunoscute sub numele de probiotice. Iaurtul este o sursă importantă de probiotice, ceea ce înseamnă că te poate ajuta să îţi menţii abdomenul plat şi ferm, dând o mână de ajutor tranzitului intestinal. În plus, chefirul, la fel ca salata de varză acră - este un produs fermentat şi ajută corpul să proceseze tot ce consumi.

Legume la grătar

De multe ori, garnitura care se aruncă pe grătar alături de produsele din carne este trecută cu vederea. Şi chiar nu merită asta, căci ceapa, ardeiul gras, vinetele sau porumbul la grătar fac minuni pentru silueta ta. În primul rând, acestea sunt bogate în fibre şi îţi dau senzaţia de saţietate, spre deosebire de alte bombe calorice precum produsele de fast-food. Şi, conform studiilor, cu cât consumul de fibre este mai mare, cu atât scade indicele de masă corporală, iar şansele de afecţiuni serioase precum diabetul de tip II sunt mai mici.

Ceai de păpădie

Toată lumea ştie că este important să ne menţinem hidrataţi toată ziua, mai ales vara. Dacă vrei să consumi şi alte lichide în afară de cel mai recomandat, banala apă, apelează la ceaiuri, în special cel de păpădie. Acesta este un diuretic puternic, dar natural, care te ajută să-ţi păstrezi abdomenul plat şi încrederea ridicată. Ceaiul cu gheaţă neîndulcit este cea mai bună alegere în zilele caniculare. Evită pe cât posibil băuturile cu bule (chiar şi apa minerală carbogazoasă), care te vor face să te simţi umflată la câteva secunde de la consumarea lor.

Cereale integrale

Limitează carbohidraţii simpli şi nesănătoşi, precum pâinea albă, pastele rafinate, cartofii prăjiţi sau pizza, şi înlocuieşte-i cu opţiuni mai sănătoase şi mai prietenoase cu stomacul tău. Fibrele din cerealele integrale ajută la reglarea digestiei, menţin ridicat nivelul tău de energie şi ţin foamea la distanţă, prin senzaţia prelungită de saţietate. În plus, acestea ajută la o bună funcţionare a sistemului digestiv, cheia succesului atunci când ne gândim la un stomac sănătos şi un abdomen estetic.

Foto: Shutterstock

Comentarii

Modifică Setările