FOTO Cum a fost vacanţa Laurei Cosoi în Thailanda?

5 februarie, 2014
thailand 2014 044 jpeg

E a doua oară când călătoreşte în acea parte a lumii, dar mereu e ceva nou de descoperit. După trei săptămâni petrecute în Asia, Laura s-a întors cu un tonus nou şi cu tolba plină de amintiri şi de fotografii inedite.

„Am călcat pe tărâm thailandez pentru a doua oară. Sunt îndrăgostită de Asia. Am vizitat deja Vietnam, Cambodgia, Filipine, Hong Kong, Thailanda (Bangkok, Koh Samui, Phi Phi Island, Phuket). Deşi Asia nu are nicio legătură cu România, mă face să mă simt de fiecare dată ca acasă. Probabil pentru că într-o altă viaţă am trăit acolo. :))“, povesteşte Laura pe blogul ei.

Şi, dacă în urmă cu patru ani, ea descoperea Thailanda la braţul lui Smiley, acum ea a revenit aici alături de Cosmin, noul ei iubit.

„Am petrecut împreună cu Cosmin mai bine de trei săptămâni în Thailanda, Singapore şi Vietnam. În Bangkok am stat patru zile şi dacă cineva îţi spune ca trebuie să stai mai puţin, se înşală. Sunt atât de multe lucruri de făcut, încât la întoarcerea din Vietnam ne-am mai oprit puţin în frumoasa capitală.“

„Am vizitat templele budiste, Grand Palace, Wat Arun, Wat Pho, am făcut plimbări cu barca pe râul Chao Phraya, am ajuns la Floating Market, am experimentat bucătăria asiatică (Blue Elephant, Mandarin Oriental), dar şi barurile şi restaurantele de pe acoperişul zgârie-norilor, care te fac să te simţi peste tot şi toate (Vertigo – unde mi-am aniversat ziua de naştere, Scirocco – barul aşezat la cel mai înalt nivel din lume, unde s-a filmat şi “Hangover 2″)“.

„Fiind o împătimită a masajelor, nu am ratat SPA-urile (fie la Banyan Tree, fie cele întâlnite pe străzi, din metru în metru), dar nici distracţia de pe Patpong Streets, Nana Street, night market-urile şi ChinaTown“.

vezi aici galeria foto

„Am găsit Bangkok-ul ceva mai aglomerat decât data trecuta (4 ani în urmă), mai poluat, mai scump, dar mai curat. Contrastele între rasele umane, culorile stridente ale taxiurilor, construcţiile înalte cu geamuri mari, în care se reflectă perfect atmosfera oraşului, parfumurile turiştilor care se amestecau cu mirosurile mâncărurilor gătite la colţ de stradă, tonetele burduşite cu haine date spre vânzare la suprapreţ, dar pe care puteai să le negociezi, lumânările şi beţişoarele parfumate, arse pe altare întâlnite la tot pasul, fac din Bangkok un spectacol de la un capăt la altul“.