FOTO Vacanţă veneţiană pentru Gabi Cristea şi Tavi Clonda

17 octombrie, 2014
10720367 714520181966649 716322993 o jpeg

Îndrăgostiţi ca la început, cei doi şi-au sărbătorit primul an de iubire într-o minivacanţă în Italia, în celebrul oraş cu gondole. Uite cum s-au distrat cele două vedete ale postului Kanal D.

Gabi Cristea şi Tavi Clonda au sărbatorit un an de relaţie la Veneţia, oraşul îndrăgostiţilor.

„Ne doream să mergem undeva, numai noi doi, şi să petrecem câteva zile romantice, iar Italia ni s-a părut cea mai potrivită destinaţie. Aşa că nu am stat niciun pic pe gânduri şi, când am avut un mic moment de respiro în program, ne-am luat vacanţă şi am plecat să ne bucurăm de relaţia noastră“, a declarat Gabi Cristea pentru „WowBiz”.

“Am stat trei zile la Veneţia, la un hotel amplasat chiar în celebra piaţă San Marco! A fost minunat, pot spune cu mâna pe inimă că a fost cea mai frumoasă vacanţă din viaţa mea. Toată escapada a fost un amestec de cultură şi de romantism şi abia aştept să mă mai întorc în oraşul acesta minunat", a spus prezentatoarea.

"Nu am ratat plimbările cu gondola noaptea, restaurantele de pe canale sau străduţele pitoreşti din apropierea oraşului. Am mers să vedem şi Palatul Dogilor, Basilica San Marco sau biserica “San Giorgio Maggiore”, iar într-una din zile ne-am dus cinci ore pe insulele din apropiere, Murano, Burano şi Torcello! O nebunie…”, a mai povestit vedeta.

Toate bune şi frumoase, dar cei doi erau cât pe ce să nu mai ajungă la timp în ţară. „În dimineaţa în care ne întorceam spre Bucureşti, am întâmpinat o mică problemă până la aeroport. Vaporetto care ne transporta a avut o întârziere de o jumătate de oră şi am fost la un pas să nu mai ajungem la timp în ţară. Dacă pierdeam zborul de la şapte dimineaţa, cu siguranţă nu aş fi reuşit să moderez emisiunea «Te vreau lângă mine», iar Tavi să fie pe scenă cu bandul. Din fericire, totul s-a rezolvat şi nu am pierdut avionul, iar la final, toată lumea a fost mulţumită”, a mai spus Gabriela.

Foto: pagina personală, WowBiz

Recente pe Ok! Magazine

Kim Kardashian și Emma Roberts ele, Profimedia (2) jpg
Nadia și Tarom jpg
andreea marin monia barladeanu ilinca vandici jpg
Mathilde Pinault, Francois Pinault, Salma Hayek, Profimedia (1) jpg
david si victoria beckham
Celine Dion la Premiile Grammy 2024, Getty jpg
Lady Gaga și Joaquin Phoenix, Profimedia jpg
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu si Catalin Scarlatescu   MasterChef Romania 2024 jpg
James Middleton   Instagram, Profimedia jpg
Regina Elisabeta a II a a parut fragila la intalnirea cu Liz Truss de la Castelul Balmoral (3) jpg