Îi place să şocheze! După ce a scos la vânzare o lumânare care miroase ca vaginul ei, Gwyneth Paltrow vorbeşte acum despre drogurile consumate în Mexic
Şoc după şoc! Nici nu ne-am revenit bine după vâlva pe care a făcut-o produsul... intim vândut de actriţă pe site-ul ei, că acum avem altă informaţie complicată de digerat. Gwyneth nu ezită să spună adevărul legat de relaţia ei libertină cu soţul Brad Falchuk şi chiar să recunoască experienţa “halucinantă” trăită cu el în Mexic, din care n-au lipsit drogurile…
Are o afacere de manageriat şi pare că se descurcă de minune! Paltrow a dat recent lovitura cu o lumânare care avea aroma vaginului ei – sau, cel puţin, asta scria pe ea – şi care a fost, la scurt timp de la comercializare, sold out pe site-ul ei, Goop.com, iar acum ţine prima pagină a ziarelor cu o mărturisire… la limita legii.
Ce a apropiat-o pe Gwyneth Paltrow de actualul ei soţ înainte de nuntă? Drogurile pe care le-au consumat împreună în Mexic! Cel puţin aşa ne face să credem diva hollywoodiană în episodul-pilot al reality show-ului The Goop Lab, difuzat pe Netflix zilele trecute. Vedeta de 47 de ani a povestit lucruri picante din viaţa ei de cuplu cu această ocazie.
Reality show cu... ciuperci magice
În timpul acestui episod-pilot, Gwyneth a numit produsele psihedelice “metodă de vindecare” atunci când a plecat, împreună cu echipa ei de la Goop, în Jamaica, pentru a consuma “ciuperci magice”.
“Nu m-am gândit niciodată că Ecstasy ar fi psihedelice şi, când l-am luat, nu am avut deloc halucinaţii”, ne şochează actriţa. “Adică n-a avut niciun efect răvăşitor pentru mine”, încearcă vedeta să ne liniştească.
Încearcă orice produs, orice serviciu, de dragul business-ului ei wellness
“Ceea ce s-a întâmplat a fost că am avut o experienţă foarte, foarte emoţională. Eram atunci cu iubitul meu, care a devenit între timp soţul meu, iar el a dat dovadă de o mare empatie. El este oricum o persoană foarte profundă şi extrem de înţeleaptă şi a reuşit să mă acompanieze în toată acea experienţă”, ne-a explicat Paltrow. “Totuşi nu mă pot abţine să nu mă gândesc la rolul terapeutic al acestor chestii…”, a conchis ea.
Relaţie libertină
Gwyneth şi Brad s-au căsătorit în 2018, în cadrul unei ceremonii restrânse, organizate în Hamptons. Actriţa are, în momentul de faţă, reality show-ul
pe Netflix ca extindere a brandului ei controversat de wellness. Încă de când a lansat Goop.com, Paltrow a permis promovarea unor produse cel puţin bizare şi a încurajat unele practici blamate de specialişti, precum Curăţarea cu aburi a vaginului, sau subiecte care au prea puţin de-a face cu ştiinţa, ca Legătura dintre sutiene şi cancerul de sân.
Ultima găselniţă a vedetei a fost lumânarea cu aromă de vagin, care, deşi comercializată la un preţ piperat – 75 de dolari – s-a vândut online ca pâinea caldă. Întrebată ce e cu acea lumânare despre care vorbea toată lumea zilele trecute, Gwyneth a recunoscut că produsul s-a născut dintr-o glumă: “Eram cu angajaţii mei şi am mirosit ceva drăguţ şi nu m-am putut abţine să nu le spun că acel ceva mirosea ca vaginul meu. De atunci am tot vorbit despre un produs pe care să scrie <Asta miroase ca vaginul meu>.”
foto - Profimedia, Goop