În ce lux călătoreşte Loredana! Uite cum a arătat vacanţa ei în Thailanda FOTO

18 martie, 2019
1 loredana vacanta thailanda emirates 14 jpg jpeg

Artista a petrecut un mini-sejur exotic în Thailanda, alături de fiica ei, Elena, alegând ca destinaţie capitala ţării, Bangkok, dar şi insula Koh Samui.

Loredana a reuşit să îşi rezerve cinci zile de vacanţă de neuitat între proiectele sale de televiziune şi repetiţiile pentru musical-urile Mamma Mia şi We Will Rock You. Pentru a ajunge la destinaţie rapid, fără conexiuni lungi şi obositoare, şi pentru a se bucura de un zbor foarte confortabil, vedeta a zburat în indepărtata ţară asiatică, de la Bucureşti, cu flydubai şi, de la Dubai, după o conexiune de doar două ore, cu Emirates. Pentru a se bucura de un confort maxim, şi a nu simţi diferenţa de fus orar şi a ajunge la destinaţie odinite, au ales să zboare Business Class, având scaune ce se transformă printr-o simplă apăsare de buton într-un pat la 180 de grade, fiecare dotat cu saltea moale, perne şi pături călduroase.

8 loredana vacanta thailanda emirates 7 jpg jpeg

„Am avut doar cinci zile la dispoziţie, aşa că era important să le trăim intens, fără a fi afectate de jet leg. De aceea am ales cea mai rapidă şi confortabilă rută, de la Bucureşti spre Thailanda. Am zburat până la Dubai cu flydubai, am avut o conexiune de doar două ore, şi am continuat călătoria cu Emirates până la destinaţie. În timpul zborului am urmărit cele mai noi filme de la Hollywood, precum câştigătorul Oscarului de anul acesta, Green Book, ne-am delectat cu un meniu divers, a la carte, şi am avut parte serviciile impecabile pentru care este renumită echipa Emirates. A fost un zbor de aproape şase ore, dintre care patru le-am petrecut dormind confortabil pe patul pliant, astfel că am ajuns în Bangkok pline de energie, după un somn odihnitor”, declară Loredana.

3 loredana thailanda emirates 5 jpg jpeg

Ajunse la destinaţie, în Bangkok, Loredana şi Elena au ales să se cazeze într-un nou hotel central, aproape de zona lor preferată a oraşului, lângă râul Chao Phraya. Au stat, timp de două nopţi, într-un apartament spaţios de la Marriott Surawongse, la etajul 24, cu vedere spre mulţimea de zgârie-nori impresionanţi ai oraşului. La ultimul nivel al clădirii se află o piscină infinită unde în timpul zilei s-au răcorit şi au făcut plajă la cele 34 de grade din atmosferă, iar seara, de la barul Yao, de pe acoperişul clădirii, au dansat pe muzica DJ-lui şi au admirat priveliştea impresionantă asupra Bangkok-ului.

12 loredana vacanta thailanda marriott surawongse jpg jpeg

“Am mai fost la Bangkok, însă de aceasta data am ales cel mai nou hotel deschis în această metropolă incredibilă. Ne-am cazat într-un suite la Marriott Surawongse, locul perfect pentru a explora oraşul. În timpul zilei, am colindat magazinele cu produse vestimentare tradiţionale, ale unor designeri locali, precum şi food market-urile, eu fiind o mare iubitoare a bucătăriei tradiţionale thailandeze”, continuă Loredana.

13 loredana si fiica ei elena in bangkok jpg jpeg

După două zile petrecute în Bangkok, Loredana şi Elena au luat un zbor intern şi au ajuns, după o oră, pe insula Koh Samui, pentru trei zile de relaxare pe plaja cu nisip fin.

5 loredana vacanta thailanda avani samui 34 jpg jpeg

A fost pentru prima dată când am ajuns pe insula Koh Samui. Ştiam că, spre deosebire de Phuket, care e foarte comercială şi aglomerată, Samui este pentru cei care vor mai multă relaxare, linişte, să se bucure de natură şi de locurile exotice, retrase ale insulei. Ne-am cazat la Avani Samui, un resort retras, în sudul insulei, unde se află o lagună liniştită. Este un loc unde te simţi conectat cu natura. Resortul este minimalist, cu vile retrase, printre palmieri şi vegetaţie luxuriantă. De pe plaja resortului am luat într-o zi o barcă tradiţională thailandeză, iar căpitanul ne-a dus pe o insulă paradisiacă, izolată, cu nisip alb şi fin şi apă limpede, ca de cristal. A fost superb, ne-am bucurat de minunăţiile pe care ni le oferă natura şi de energia specială a locului. Într-o seară am mers până în zona centrală a insulei unde se află multe restaurante şi cluburi, şi ne-am bucurat de viaţa de noapte colorată a locului”, povesteşte Loredana.

4 loredana vacanta thailanda avani samui 2 jpg jpeg

După trei zile petrecute în Koh Samui, artista şi fiica ei au luat zborul intern spre întoarcere în Bangkok, de unde s-au îmbarcat în avionul Emirates pentru a se întoarce acasă. De această dată artista s-a bucurat de experienţa unică şi extravagantă de zbor de la First Class.

“La întoarcere spre Dubai, m-am bucurat de cea mai spectaculoasă experienţă pe care o poate avea cineva într-un avion. Am avut propriul meu apartament în cer, aşa cum numai la Emirates mai poţi găsi. Aici te bucuri de intimitate pentru că uşile apartamentului se închid automat, ai un scaun ce se tranformă în cel mai confortabil pat, o plasmă uriaşă pentru a te uita la filme, birou cu agendă de piele, un bar în miniatură şi chiar şi o oglindă pentru make-up. Stewardesele te servesc cu cafea arabică autentică, şampanie şi fel şi fel de răsfăţuri. Ajungi la destinatie mai fresh decat ai plecat”, povesteşte Loredana.

7 loredana vacanta thailanda emirates 6 jpg jpeg

Recente pe Ok! Magazine

cum sa ti ingrijesti pielea in sezonul cald jpg
Massif2024 0314 233659 R5AN3006 AN jpg
OKMagazine (2) (8) jpg
IMG 7838 PNG
massif jpg
xpertbeauty lac de unghii profesional jpg
cursuri functionari curs social media marketing jpg