Interviu cu designerul Mirela Popa (ex-Stelea): Totul despre viaţa ei în Dubai şi actualul iubit

8 mai, 2019
4 mirela designer0123 jpjrp jpg jpeg

Am întâlnit-o pe Mirela Popa (ex-Stelea) în Dubai chiar înainte de lansarea colecţiei sale Resort 2019 la restaurantul Hakkasan, de la Emirates Palace din Abu Dhabi.

O colecţie din care nu lipsesc motivele animal print, dar nici imprimeurile florale, care transmit întocmai starea ei de spirit efervescentă din această perioadă. Şi asta fiindcă mutarea în Dubai s-a dovedit a fi cea mai inspirată mişcare pentru ea. Profesional, lucrurile evoluează cum nu se poate mai bine, până la sfârşitul anului Mirela având în plan şi deschiderea primului ei magazin în Dubai. În plus, experienţa în Emirate i-a adus şi o nouă provocare profesională într-un alt domeniu. Şi cum nimic nu este întâmplător, aşa l-a cunoscut şi pe bărbatul alături de care îşi construieşte de doi ani noua sa viaţă în Dubai şi despre care ne-a povestit în exclusivitate în interviul care urmează, însoţit de prima şedinţă oficială de cuplu în splendida lor locuinţă. Te-am prins într-un moment extrem de agitat. Lansezi o nouă colecţie... Mirela Da, la momentul când voi veţi fi pe piaţă cu acest material, colecţia va fi deja lansată şi, odată cu ea, noul meu website, www.mirela-shop.com. Este o lansare asociată cu Emirates Palace şi conceptul Hakkasan, gândită pentru presa de aici. Fiindcă asta este ceea ce mă interesează, eu adresându-mă la ora actuală Emiratelor Arabe Unite. Te-ai mutat aici acum patru ani. Cum ai ajuns la această decizie, care sigur n-a venit peste noapte? Mirela Gândul acesta prinsese contur de dinainte de a mă căsători cu Bogdan Stelea, cred că atunci când l-am cunoscut pe Bogdan eram hotărâtă să mă mut. Dar când relaţia noastră a avansat, bineînţeles că n-am mai vrut să plec. După ce ne-am despărţit, a urmat o perioadă de aproape un an în care am călătorit de opt ori în Dubai şi de vreo patru ori în Europa.

mirela designer0302 tnbsr jpg jpeg

Mergeam atât cu afaceri, cât şi în vizită la prietena mea sau chiar de ziua mea. Am vrut să evadez, pur şi simplu, din Bucureşti. Iar la sfârşitul acelui an, când am făcut nişte calcule şi am văzut că timpul pe care-l petrec în Bucureşti este doar la atelier, la sală şi acasă, mi-am dat seama că, de fapt, nu mă mai regăsesc şi că-mi doresc să fac o schimbare. Acum patru ani îmi aduc aminte că m-am întors din Dubai şi, de la aeroport, când am ajuns acasă, m-am aşezat cu ghete cu tot pe canapea... Venisem de la căldură şi eram atât de înfrigurată. Era vremea urâtă. Şi mi-am zis: „Ce fac acum?”. Mi-am dat seama atunci că vreau să mă întorc. Şi odată ce m-am hotărât să fac asta, m-am organizat atât de bine, încât într-o lună de zile am plecat.

Aşa e. Prietena mea cea mai bună locuieşte în Dubai. Nu am fost singură şi m-a ajutat foarte mult lucrul ăsta. Pentru că era mai uşor pentru mine, aveam cu cine să comunic, ştiam cum se mişcă lucrurile acolo. Avea cine să mă ajute. Nu e simplu să te muţi într-o ţară străină, mai ales într-o ţară arabă, cu o altă cultură, altă mentalitate şi să ştii exact ce trebuie să faci, care sunt etapele. Nu vorbim de o ţară unde te poţi muta peste noapte dacă nu-ţi poţi închiria o locuinţă, dacă nu ai un permis de rezidenţă. Şi nu poţi avea permis de rezidenţă dacă nu ai un job. Acesta a fost şi motivul pentru care m-am decis în primă instanţă să caut un job care să mi se potrivească, în mediul luxury, unde să pot să cunosc cât mai mulţi oameni, să-mi fac conexiuni, ca pe viitor să mă pot focusa pe ce-mi place mie: designul. Şi am obţinut jobul de brand manager la Swiss Smile, un brand de lux de igienă orală.

Dubai este unul dintre cele mai competitive oraşe din lume. Aici nu se întâmplă minuni de pe o zi pe alta şi nu te poţi îmbogăţi peste noapte. Trebuie mai întâi să te adaptezi la cultura lor şi să înveţi cum să faci performanţă într-un sistem cu totul nou. Ca un om inteligent, mutat într-o ţară străină unde nu cunoşti sistemul, nu vii şi îţi pui la bătaie toţi banii pentru un business, pentru că banii se vor duce foarte repede, iar aici preţurile sunt exorbitante. Deci cel mai bine este să ai în primă fază un job bun asigurat. Iar mie acest job îmi dă posibilitatea să călătoresc, să cunosc mediul de afaceri şi oameni cu capacitate financiară, să-mi alcătuiesc o bază de date utilă şi pentru dezvoltarea brandului meu vestimentar, care este un business ce trebuie foarte bine gândit. Nu se face de pe o zi pe alta, ci pas cu pas.

Nu, dacă ar fi existat mi-ar fi fost mult mai simplu. Ne-am cunoscut ulterior, după mai bine de un an, prin prisma mediul de busi-

ness în care lucrăm. Multă vreme relaţia noastră a fost strict profesională şi am petrecut mult timp muncind împreună. Am primit de la el foarte multe sfaturi utile, m-a încurajat şi m-a învăţat cum să fac faţă unor situaţii. Îmi spunea că totul se învaţă, că trebuie să am răbdare, că sunt foarte bună pe vânzări şi pe construirea de imagine. Comunicăm foarte bine şi asta a contat enorm.

Se numeşte Safwan, este de origine siriană şi locuieşte la Dubai de 32 de ani. Este un bărbat extraordinar, care m-a cucerit prin carisma lui, simţul umorului, inteligenţă, ambiţie şi determinarea de care dă dovadă în cel mai mic aspect al vieţii sale. Conduce o companie din mediul farmaceutic, iar prima dată când l-am întâlnit a fost la un workshop. Cu timpul am realizat că avem aceleaşi valori de viaţă şi pasiuni, iar acest lucru ne-a adus împreună.

mirela designer0062 9iw5v jpg jpeg

Este un bărbat extraordinar, cu o personalitate puternică, cu foarte mare încredere în el, mereu pozitiv şi modest. Este foarte respectat în mediul său de business, însă pe de altă parte este o persoană sociabilă, pe care toată lumea o iubeşte, mereu cu zâmbetul pe buze, care glumeşte mult, râde mult şi chiar este un bun dansator. Îi place muzica latino, la fel cum îmi place şi mie. Ne trezim dimineaţa cu muzică de la Radio Latina şi dansăm amândoi la micul dejun. Şi lui îi place sportul, la fel ca şi mie. A fost sportiv de performanţă, campion naţional al Siriei în generaţia lui la tenis. În plus, eu sunt o persoană caldă, iar el este la fel ca mine. Ne vedem în fiecare zi să luăm prânzul, oricât de ocupaţi am fi şi apreciem fiecare moment petrecut împreună. Ceea ce iubesc cel mai mult la el este modul în care se comportă cu mine. Vede în mine ceea ce n-a mai văzut niciun bărbat până acum, mă încurajează mereu să fiu eu însămi şi să-mi folosesc la maximum potenţialul. M-a transformat într-o persoană nouă, care gândeşte totul acum dintr-o poziţie de lider.

Acum un an am luat această hotărâre, după ce am realizat că petreceam foarte mult timp împreună. Am învăţat să convieţuim, să facem anumite concesii, să ne acordăm unul altuia spaţiul şi timpul de care avem nevoie şi totul funcţionează perfect.

Citeşte interviul integral în noul număr OK!, de mâine pe piaţă.

Recente pe Ok! Magazine

Sophie, Ducesa de Edinburgh, Profimedia (7) jpg
+ plita cu inductie jpg
Vrei să ai o alimentație corectă jpg
okmagazine ro (1) jpg
Cărți de tarot, Pixabay (2) jpg
Echipa Nationala de fotbal feminin jpeg
Afis Big Little Festival jpg
LENNY KRAVITZ   UNTOLD 2024 (2) jpeg
Slăbire, Foto Pixabay (1) jpg
CRBL și Elena, Instagram PNG
Cum sa te imbraci stilat si confortabil in timpul calatoriilor Top 3 sfaturi jpg